خبر جدید

» گوشی نوکیا ۸٫۱ مجهز به دوربین اصلی دوگانه از راه رسید

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

گوشی نوکیا ۸٫۱ مجهز به دوربین اصلی دوگانه از راه رسید
[ad_1]

رسانه کلیک – گوشی نوکیا ۸٫۱ در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند در حقیقت نسخه جهانی نوکیا X7 محسوب می شود.

شرکت HMD Global که وظیفه تولید گوشی های نوکیا را بر عهده دارد، گوشی نوکیا ۸٫۱ را به صورت رسمی معرفی کرد. این اسمارت فون به عنوان جایگزین گوشی نوکیا ۷ پلاس شناخته می شود.

در گذشته شاهد رونمایی از گوشی نوکیا X7 برای بازار چین بودیم. نوکیا ۸٫۱ نسخه جهانی این گوشی هوشمند محسوب می شود که از اواسط ماه دسامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد. این اسمارت فون دارای قیمتی نزدیک به ۴۰۰ یورو است.

این دستگاه ابتدا در خاورمیانه برای فروش عرضه می شود. در این میان امارات متحده عربی اولین کشوری محسوب می شود که شهروندان آن می توانند از تاریخ ۱۵ دسامبر این دستگاه را خریداری کنند. عرضه این دستگاه در سایر کشورهای خاورمیانه از تاریخ ۲۰ دسامبر شروع می شود.

گوشی نوکیا ۸٫۱ به صفحه نمایش ۶٫۱۸ اینچی PureDisplay با فناوری IPS LCD مجهز شده که رزولوشن آن به فول اچ دی پلاس می رسد. این دستگاه دارای بریدگی صفحه نمایش بوده که این بخش دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

روی پنل پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی هستیم. این سنسورها توسط شرکت زایس تولید شده و نمونه ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱٫۴ میکرومتر به عنوان سنسور اصلی شناخته می شود.

قدرت این اسمارت فون را چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ تامین می کند. این پردازنده توسط ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود که البته امکان افزایش آن با استفاده از کارت حافظه خارجی وجود دارد.

کاربران می توانند این اسمارت فون را در رنگ های آبی، نقره ای و مسی سفارش دهند. شرکت نوکیا برای تامین انرژی این محصول خود یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می کند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.