خبر جدید

» کودکان فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی مورد سوء رفتار قرار می‌گیرند

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

کودکان فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی مورد سوء رفتار قرار می‌گیرند
[ad_1]

بر اساس گزارش‌های موجود مربوط به سال جاری میلادی، ۲۷۰ کودک فلسطینی در بازداشتگاه‌های سراسر سرزمین های اشغالی مورد سوء رفتار و شکنجه قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شادی فراح ۱۵ ساله با به یادآوری این شکنجه‌ها و سوء رفتارها توسط بازجوهای اسرائیلی در زندان گفت: اسرائیل از تمامی روش‌های وحشتناک در جریان بازجویی استفاده می‌کند که شامل خفه کردن، ضرب و شتم و خوراندن قرص‌های مخدر است.

وی ادامه می‌دهد: به یاد می‌آورم که چندین شبانه روز به دلیل استفاده از آن داروها و قرص‌های مخدر دچار کابوس و سردرد می‌شدم.

این کودک فلسطینی در دسامبر ۲۰۱۵ دستگیر شد و به سه سال حبس به اتهام تلاش برای آسیب رساندن به اسرائیلی‌ها محکوم شد. وی همچنین به پرداخت ۱۴۰۰ دلار جریمه نقدی نیز محکوم شد.

به گفته گروه حقوقی دفاع از کودکان فلسطینی،‌ کودکان فلسطینی اغلب و با وجود آنکه اطلاعی از زبان عبری ندارند، مجبورند تا اسنادی را که به این زبان نوشته شده، امضا کنند.

کودکان را همچنین در کنار بزرگسالان نگه می‌دارند و آنها اغلب گزارش می‌دهند که در جریان بازجویی یا دستگیری مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

رئیس این گروه حقوقی گفت:‌ حدود ۹۰ درصد از کودکان بازداشتی توسط افسران ارشد اسرائیلی مورد برخورد زبانی قرار می‌گیرند. ۳۰ درصد از آنها نیز در جریان بازداشت توسط اسرائیلی‌ها مورد آزار فیزیکی قرار می‌گیرند. همچنین ۸۰ درصد از آنها نیز پیش از بازجویی شدن به وکیل دسترسی ندارند.

به گفته جامعه زندانیان فلسطینی که یک سازمان مردم نهاد است، ۹۰۰ کودک فلسطینی در سال جاری میلادی توسط نیروهای اسرائیلی بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.