خبر جدید

» چرا قوانین اخذ اقامت گرجستان تغییر کرد؟

  • تاریخ : 26th جولای 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

قانون جدید اخذ اقامت گرجستان تحت فشار اتحادیه اروپا اجرایی شد

دولت گرجستان در راستای از دست ندادن خریداران اپارتمان بین ۳۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار ، قوانین جدید را با ۶ ماه تعویق اجرایی کرد .

کشور گرجستان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد هم برای زندگی و هم برای کسب و کار و سرمایه گذاری مناسب است. با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در ایران، شاید به فکر مهاجرت باشید. اما متاسفانه امر مهاجرت به هر کشوری سخت می باشد. بسیاری از افراد در گذشته، کشور های اروپایی را برای مهاجرت انتخاب می کردند. مهاجرت به اروپا بخصوص در این زمان بسیار دشوار و سخت شده است . برای مهاجرت بهتر است کشور های نزدیک ایران را انتخاب نمایید. باید گفت کشور گرجستان یک مقصد مناسب و با موقعیت عالی برای مهاجرت می باشد.

البته برای پیوستن به اتحادیه اروپا باید ۲ تغییر بوجود می اوردند که با اتحادیه اروپا همسان شوند:

اول اینکه مانند باقی کشورهای اروپایی «اقامت دایم» در شروع باید حذف میشد.

دوم اینکه باید قیمت متوسط اپارتمان به قیمت متوسط در شرق اروپا (مانند لهستان) میرسید که حداقل متری ۲۵۰۰ دلار است، به همین منظور حداقل مبلغ برای اقامت را ۱۰۰.۰۰۰ دلار تعیین کردند.

ساده ترین راهی که برای مهاجرت به گرجستان و اخذ اقامت این کشور وجود دارد، خرید خانه است. با خرید ملک در گرجستان علاوه بر اینکه یک سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید، می توانید اقامت گرجستان را نیز اخذ نمایید.

قوانین جدید اخذ اقامت گرجستان از اول جولای 2019 اجرائی شده است

قیمت ملک در گرجستان تا سال ۲۰۲۰ دو برابر خواهد شد

از دست دادن تعداد مشتریانی که توان خرید ملک تا ۵۰۰۰۰ دلار را داشتند برای دولت گرجستان  و تصویب و اجرایی شدن قوانین جدید میتواند ۲ پیام را دربر داشته باشد :

  1. به هر نحوی تا سال آینده به اتحادیه اروپا میپیوندد.
  2. قیمت ملک در گرجستان تا سال دیگر ۲ برابر خواهد شد.

با وجود اینکه کمی از تصویب قانون و احرایی شدن آن میگذرد، ما شاهد رشد سرمایه گذاران روس، اوکراین، اروپایی، امریکایی و‌ ترک به جای سرمایه گذاران ایرانی، عرب و هندی هستیم .

و همچنین بازار توسط  مشتری های روس و انگلیسی زبان بیش از پیش شده است .

به زعم مدیریت هلدینگ آریا و اقتصاددان های گرجی، پس از گذر از دوران شوک و محدودیت برای خریداران با بودجه ۳۵.۰۰۰ دلار، از نوامبر ۲۰۱۹ تورم ملک و رونق بازار با شیبی تاریخی شروع خواهد شد.

بیشترین خطراتی که مردم را در خرید خانه در گرجستان تهدید می کند

بیشترین خطراتی که مردم را در خرید خانه در گرجستان تهدید می کند، مربوط به نا آگاهی آنها می شود. این نا آگاهی سبب می شود افراد سود جو و کلاهبردار  بتوانند به راحتی به نیت خود برسند. اما خطراتی که متقاضیان خرید ملک در گرجستان را تهدید می کنند، چه مواردی هستند؟

  • شرکت های املاک واسط و محلی کوچک
  • شرکت های توریستی و آژانس های مسافرتی
  • وعده دروغ خرید ملک ارزان

لینک منبع: دلایل تغییر قوانین اقامتی گرجستان

قیمت ملک در گرجستان تا سال 2020 دو برابر خواهد شد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.