خبر جدید

» چت زنده چیست؟

  • تاریخ : 7th می 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

چت زنده چیست؟

راهنمای کسب و کار در مورد مزایای گفتگوی زنده
چت زنده
آیا تا به حال از خود پرسیده اید ، “چت زنده چیست؟” نگران نباش شما اینجا تنها نیستید. هزاران نفر هر ماه این سؤال را می کنند. به همین دلیل ما این راهنمای جامع را در مورد چت زنده و مزایای چت زنده ایجاد می کنیم. اما اول ، اجازه دهید با یک تعریف کوتاه شروع کنیم:

چت زنده یک راه حل SaaS است که بازدید کنندگان وب سایت را قادر می سازد با تجارت (معمولاً نماینده فروش یا پشتیبانی) در وب سایت یک شرکت ، پیام فوری را به عقب و از طریق آن ارسال کنند.

برای اهداف این مقاله ، ما در مورد چگونگی استفاده از نرم افزار چت زنده توسط مشاغل برای برقراری ارتباط با مشتریان خود بحث خواهیم کرد.

چت زنده چیست و آیا برای تجارت من اهمیت دارد؟
فناوری پشت چت آنلاین از دهه ۱۹۷۰ وجود دارد ، اگرچه تا اواخر دهه ۱۹۹۰ به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفت. از آن زمان ، این امر به اصلی ترین راه ارتباط مشتریان با تجارت با اینترنت تبدیل شده است.

۵۳٪ قریب به اتفاق مشتریان ترجیح می دهند با یک شرکت چت کنند تا تماس. این مشتریان به دلایل مختلف چت زنده را ترجیح می دهند. برخی از توانایی انجام چند کار در حین گپ زدن قدردانی می کنند. برخی دیگر احساس می کنند چت زنده سریعتر و کارآمدتر از تماس تلفنی است. وقتی در مورد استفاده از چت زنده در مقابل ایمیل در مقابل رسانه های اجتماعی برای تماس با یک تجارت پرسیده شد ، تقریبا نیمی گفتند که از چت زنده استفاده می کنند.

http://opload.ir/images/84843397734016454993.png

گفتگوی زنده احتمالاً به زودی از بین نمی رود. از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ استفاده از چت زنده تقریبا ۴۰۰٪ رشد داشته است. دوباره بخوانید – ۴۰۰٪! این بدان معناست که مشتریان شما با مشاغل دیگر از چت زنده استفاده می کنند ، و آنها می خواهند آن را از شما نیز استفاده کنند.

رشد صنعت نرم افزار چت زنده

این فقط برای پشتیبانی مشتری نیست. چت زنده همچنین می تواند رویکرد شما در فروش را تغییر دهد. ۴۱٪ از مشتریان گفتند که به برندی اعتماد می کنند که در وب سایت خود چت زنده ارائه می دهد. و این اعتماد به فروش ترجمه می شود – ۵۱٪ از مشتریان گفتند که آنها بیشتر از شرکتی که چت زنده ارائه می دهد خریداری می کنند.

اگر این مسئله شما را قانع نمی کند ، این را در نظر بگیرید: ۷۷٪ از مشتریان گفتند که آنها از وب سایت بدون گزینه چت زنده خریداری نمی کنند. این تعداد زیادی از دست رفته فروش است

مزایای چت زنده چیست؟
آمار برای اثبات این نکته عالی است ، اما بگذارید به مزایای واقعی چت زنده در کسب و کارتان بپردازیم. لیست مزایا طولانی است ، اما ما آن را به موارد دلخواه خود کاهش داده ایم.

هزینه های خود را کاهش دهید
روش قدیمی مدرسه برای ارائه پشتیبانی مشتری – از طریق تلفن – گران است. بسته به اندازه شرکت و نیازهای خاص شما می تواند واقعاً گران باشد. استفاده از پشتیبانی چت زنده می تواند از دو طریق این هزینه ها را کاهش دهد.

بیشترین پس انداز مربوط به تجهیزات و هزینه های پشتیبانی است. تشویق مشتریان به استفاده از پشتیبانی چت زنده باعث کاهش طبیعی تماسهای تلفنی خواهد شد. تعداد تماس های تلفنی کمتری نیاز به تلفن های کمتری دارد و در نتیجه هزینه تجهیزات و پشتیبانی را کاهش می دهد.

چت زنده هزینه های پشتیبانی را بهبود می بخشد

پس انداز غالباً کم ارزش با چت زنده ، نیروی انسانی و کارایی کلی کارکنان است. یک نماینده پشتیبانی تلفن فقط می تواند یک تماس تلفنی را همزمان انجام دهد. آن را با چت زنده مقایسه کنید ، در جایی که عوامل پشتیبانی اغلب می توانند چندین گفتگو را به طور همزمان انجام دهند. تماسهای پشتیبانی گاهی نیاز به تحقیق یا حل مسئله پیچیده دارند. در این موارد ، ممکن است مشتری نیاز به تماس تلفنی داشته باشد. ماهیت محیط زنده گپ ، تحقیقات و درخواست کمک یا حل مشکلات را در طی اولین تماس ، برای ماموران آسان می کند.

فروش خود را افزایش دهید
یک مطالعه نشان داد که چت زنده برای فروش دارای بازده ۳۰۵٪ در سرمایه گذاری در طی یک دوره شش ماهه است. با توجه به اینکه اکثر برنامه های کاربردی نصب ساده ای دارند و استفاده از آن ساده است ، این بازگشت چشمگیر است. و این نرخ بازگشت بالا لازم نیست با سردرد بزرگی همراه باشد.

تجهیزات و پس انداز نیروی انسانی را که در بالا گفتیم فراموش نکنید. موارد مربوط به تیم فروش شما نیز اعمال می شود. به همین روش ، یک نماینده پشتیبانی مشتری می تواند چندین چت را به طور همزمان اداره کند ، بنابراین می تواند نمایندگی فروش را نیز بدست آورد.

نرخ تبدیل از نرم افزار چت زنده

برای مشتری های بالقوه که نمی خواهند وقت تلفنی را بگذرانند یا منتظر ارسال نامه الکترونیکی از طریق ایمیل باشند ، گفتگوی مستقیم بهترین گزینه است. آنها به راحتی با یک تبادل الکترونیکی ارتباط دارند.

در حقیقت ، مشتریانی که از طریق چت زنده مشغول فعالیت هستند ، نسبت به افرادی که از طریق کانالهای ارتباطی دیگر مشغول فعالیت هستند ، سه برابر بیشتر خرید می کنند.

وفاداری مشتری خود را بهبود بخشید
مصرف کنندگان از نظر طبیعت باورنکردنی هستند. اگرچه مردم این روزها خریدهای زیادی را به صورت آنلاین انجام می دهند ، اما هنوز هم در این مورد کم نظیر هستند. گفتگوی زنده اندکی از ناشناخته بودن تجربه آنلاین را می گیرد. سایت صرفاً “گفتگو با ما!” این دکمه حاشیه را خاموش می کند ، حتی اگر بازدید کنندگان وب سایت در آن لحظه نیازی به گفتگو با کسی نداشته باشند.

به مشتریان خود راهی سریع و آسان برای رسیدن به شما وفاداری که نسبت به برند شما احساس می کنند تبدیل می کند. و تقویت این وفاداری با خدمات عالی از طریق چت زنده ، این توافق نامه را پلمپ می کند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.