خبر جدید

» پهپادها می توانند جایگزین نیروهای انسانی برای شستشوی شیشه ی برج ها شوند

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

پهپادها می توانند جایگزین نیروهای انسانی برای شستشوی شیشه ی برج ها شوند
[ad_1]

پهپادها می توانند جایگزین نیروهای انسانی برای شستشوی شیشه ی برج ها شوند

به این پست امتیاز دهید

شاید تاکنون با مشاهده ی برج های بلند به این موضوع فکر کرده باشید که آیا یک انسان می تواند تمامی شیشه های آن را بشورد؟ آیا این کار سختی نیست؟ چه خطراتی ممکن است داشته باشد؟ تمامی این سوال ها تا به امروز به شکل های مختلفی مطرح شده اند که اکنون با پیشرفت علم باید روش های جایگزین پیدا کرد. یکی از روش های پیشنهادی استفاده از پهپادها می باشد.

پهپادهای شیشه شور

با پیشرفت علم و تکنولوژی پهپاد‌ها هر روز پیشرفته تر می گردند و می‌ توانند در امور سخت به یاری انسان ها برسند. افزایش میزان امنیت کار‌ها، بهینه سازی و کاهش میزان مصرف انرژی از مزایای استفاده از پهپاد‌ها به حساب می آید. اکنون گویا یک پهپاد شیشه شور به منظور شستشوی پنجره‌ های برج‌ ها و ساختمان‌ های بلند طراحی شده است. کمپانی Aerons از پهپادی رونمایی به عمل آورد که می‌ تواند جایگزین نیروی انسانی شیشه‌ ی برج‌ های بلند شهر ها و کشورها را بشورد. در حال حاضر تمیز کردن شیشه‌ ی ساختمان های بسیار بلند توسط نیروی انسانی تا حد زیادی خطرناک می باشد و در صورتی که اشتباهات انسانی کمی هم صورت بپذیرد می تواند سبب شود که جان یک فرد به خطر بیوفتد.

کمپانی لیتوانیایی Aerons که در سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز به کار کرد و با رونمایی از ماشین پرنده‌ ی نجات در سراسر دنیا مطرح شد، مدعی شده است که پهپاد شیشه شور این کمپانی می‌ تواند تا حدود ۲۰ برابر تندتر از نیروی انسانی شیشه های برج های بلند را بشورد و همچنین می تواند با میزان امنیتی بسیار بالا به انجام این کار مبادرت نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: digitaltrends

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.