خبر جدید

» پتنت جدید اپل از ایرپاد های مجهز به سنسورهای سنجش سلامت خبر می‌دهد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

پتنت جدید اپل از ایرپاد های مجهز به سنسورهای سنجش سلامت خبر می‌دهد
[ad_1]

اپل ایرپاد شاید بهترین هدفون‌های بدون سیم موجود در بازار باشند اما برای همه مناسب نیستند و بسیاری به خاطر شکل درونی گوش خود نمی‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. در بعضی از موارد، این هدفون‌ها طوری در گوش قرار می‌گیرند که باعث ایجاد درد می‌شوند.

این مشکلات و قیمت ۱۶۰ دلاری ایرپاد اپل که امکان گم شدن آن هم وجود دارد، باعث شده که بسیاری در مورد خرید این محصول تردید داشته باشند؛ تردیدی که ظاهرا اپل در مدل‌های بعدی ایرپاد آن‌ را رفع خواهد کرد.

بر اساس پتنتی که سال گذشته توسط اپل ثبت شد و به تازگی اطلاعات آن در دسترس عموم قرار گرفته، ایرپاد‌های آینده جدا از مجهز شدن به سنسورهایی که وضعیت سلامتی را تحت بررسی قرار می‌دهند، به گونه قابل تغییر خواهند بود که در هر گوش به خوبی جای بگیرند. بر اساس گزارش سایت ۹to5Mac، ایرپادهای بعدی از سنسورهای به خصوصی بهره برده که تشخیص می‌دهند که کدام یک از هدفون‌‌ها برای گوش چپ یا راست شما مناسب خواهد بود.




ایرپاد

این پتنت به ما می‌گوید که حداقل یکی از هدفون‌های سمت راست و چپ به سنسورهای خاصی مجهز خواهند بود که می‌تواند المان‌هایی نظیر دما بدن، ضربان قلب و دیگر موارد مرتبط با سلامتی انسان را اندازه گیری کنند.

هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد استفاده از این تکنولوژی در ایرپادهای خود را داشته باشد. البته نباید از این نکته غافل شد که از سال ۲۰۱۶ تا امروز، این کمپانی تغییری در ایرپادهای خود به وجود نیاورده و  حتی با وجود فروش خوب نمونه فعلی در بازارهای جهانی، در آینده‌ای نزدیک باید منتظر رونمایی از ایرپادهای جدید باشیم. پیش از این هم اطلاعات تازه‌ای در مورد ایرپاد ۲۰۱۹ اپل به بیرون درز کرده بود.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.