خبر جدید

» نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: مسئولان برای رفع محرومیت‌های استان "جهادی" کار کنند- اخبار استانها – اخبار تسنیم

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: مسئولان برای رفع محرومیت‌های استان “جهادی” کار کنند- اخبار استانها – اخبار تسنیم
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: دولت‌ها داوم نداشته و در حال رفت‌و‌آمد هستند لذا نباید به لباس دنیوی دل بسته و همواره خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم چراکه لباس اخروی باقی و همیشگی است.

وی با تشریح ارکان مدیریت افزود: تکیه‌گاه الهی تنها تکیه‌گاهی است که هیچ‌گاه سست نمی‌شود. مدیریت کارآمد و توسعه‌ای در گرو چهار جلوه‌ عقل است که باید همواره مدیران این ۴ جلوه عقل را مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در این خصوص تصریح کرد: عقل معاد، معاش، معاشرت و مدیریت، ۴ جلوه عقل است که دانستن آن برای مدیران می‌تواند راه‌گشای بن‌بست‌های پیش‌رو باشد. مدیران باید بدانند که در دادگاه الهی پول و پارتی تاثیری ندارد و تنها قوانین الهی حکم‌فرما است. همچنین مدیرانی که با بودجه بیت‌المال سرکار دارند باید در توزیع و تقسیم آن عادل و امین باشند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: مسئولان خادم مردم هستند. باید تعامل با مردم، تکریم و احترام به ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه مسئولان خدمتگذار ملت به شمار می‌روند. هیچ حزب،جریان و گروه خاصی نباید در کار مدیریتی تاثیر گذار باشد.

یعقوبی با بیان اینکه استان محروم خراسان‌شمالی جای کار زیادی دارد ادامه داد: مدیران باید در ادامه راه، جهادی و انقلابی عمل کنند چراکه اگر با روال عادی و معمولی ادامه مسیر را طی کنیم، اهداف رهبری در خصوص خراسان‌شمالی محقق نمی‌شود. همچنین نمایندگان مردم در مجلس نیز از فرصت‌ باقی‌مانده جهت خدمت خالصانه به مردم نهایت استفاده را ببرند.

وی در پایان اضافه کرد: خراسان‌شمالی باید ثبات مدیریت داشته باشد چراکه برخی مواقع آن‌قدر مدیریت استان پیچ‌درپیچ می‌شود که نام برخی از مدیران کل در بنرهای معارفه عوضمی‌شود.  مشاور وزیر کشور طی تماس تلفنی به بنده اعلام کرد که آقای محمدعلی شجاعی تا ۱۴۰۰ استاندار خراسان‌شمالی خواهد ماند.

انتهای پیام/ش

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.