خبر جدید

» نقد و بررسی دلایل افزایش مهاجرت مردم جهان به کشور کانادا

  • تاریخ : 13th سپتامبر 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا در بیست سال اخیر رشد قابل ملاحظه ی جهانی داشته است. از مهم ترین دلایل افزایش روند مهاجرت کانادا قوانین دولت کانادا در جهت تسهیل خدمات مهاجرتی است. به همین دلیل بسیاری از مردم جهان به قصد مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی کشورکانادا  را انتخاب می کنند.

افزایش تقاضا مهاجرت کاری به کانادا

دولت کانادا روش های مختلفی را برای متخصصین و متقاضیان بازار کار کانادا تدوین نموده است. از مهم ترین این روش ها روش اکسپرس اینتری یا مهاجرت کانادا از طریق تجربه کاری است که در آن متقاضیان می توانند با انتخاب وکیل مهاجرت مناسب، از طریق سایت دولتی اکسپرس اینتری دولت کانادا ثبت نام خود را انجام دهند.

خدمات وکیل مهاجرتی کانادا تکمیل کننده  فرآیند مهاجرت کاری

 توجه نمایید که صحت اطلاعات درج شده در تصمیم گیری اعطای ویزای کاری کانادا  بسیار تأثیرگذار خواهد بود. پس اگر قصد کار و زندگی در کانادا را دارید، حتماً کار را با صداقت آغاز نمایید. به قول معروف خشت اول را درست قرار دهید، فراموش نکنید که مشورت با یک وکیل مهاجرتی شانس شما را در بین متقاضیان بی شمار مهاجرت کانادا افزایش خواهد داد.

افزایش تقاضای مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی و تحصیل در کانادا رؤیای بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی است. حتی عده زیادی با پشتوانه مالی نسبتاً خوب از مقطع دبیرستان برای مهاجرت تحصیلی در مقاطع لیسانس و دوره های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اقدام به پذیرش در دانشگاه های کانادا می کنند. اما به طور عمده بیشتر تقاضاها و آمار مربوط به تحصیل در کانادا مختص به متقاضیان مدارک دکتری و دوره های پسادکتری است.

چرا نرخ مهاجرت تحصیلی به کانادا رو به افزایش است؟

بیشتر دانشگاه های تراز اول دنیا در آمریکا و کانادا واقع شده اند. از طرفی اعطای بورس های تحصیلی ارزشمند از دیگر دلایل افزایش رشد تقاضا برای تحصیل در کانادا است. بنابراین سالانه عده زیادی با مکاتبه با اساتید دانشگاه های معتبر کانادا برای اخذ بورس های کامل تحصیلی دانشگاه های کانادایی تلاش می کنند. بورس کامل یا فول فاند امکانی است که به شما فرصت تحصیل رایگان همراه با کمک هزینه زندگی را می دهد، امکانی در دانشگاه های معتبر کانادا به خوبی فراهم آمده است.  به همین دلیل می توان انتظار داشت که تقاضا برای تحصیل در کانادا روز به روز افزایش پیدا کند.

تقاضا برای کدام مهاجرت بیشتر است؟ تحصیلی یا کاری؟

نرخ تقاضا برای هر دو مهاجرت رو به افزایش است ولی مهاجرت کاری علی الخصوص از طریق سیستم اکسپرس اینتری متقاضیان بیشتری دارد. چراکه در این روش افراد زیادی با داشتن بستگان درجه یک در کانادا و یا سابقه کاری درخشان، می توانند به مرز امتیاز مورد نیاز اقدام برای مهاجرت به کانادا دست پیدا کنند. بنابراین عده بیشتری در صف مهاجرت کاری به کانادا از طریق روش اکسپرس اینتری قرار می گیرند.

افزایش روند مهاجرت به کانادا از طریق روش هایی غیر از اکسپرس اینتری

زبان دوم مردم اکثر ایالت های کانادا فرانسوی است، اما جالب است بدانید که در ایالت کبک  و شهر مونترال این موضوع کاملاً برعکس است. در این مناطق زبان رسمی مردم فرانسوی است و شما با زبان انگلیسی قادر به تحصیل و یا کار در این مناطق نیستید. با این حال همواره شاهد افزایش نرخ مهاجرت به استان کبک از طریق برنامه مهاجرتی ویژه این استان هستیم. اگر رشته تحصیلی شما مطابق با نیاز این منطقه باشد و شما توانایی کافی را برای صحبت کردن به زبان فرانسه را  به دست آورده باشید، مهاجرت از طریق برنامه استانی کبک می تواند گزینه مناسبی محسوب شود. بنابراین نرخ مهاجرت به کبک کانادا با سرعت قابل ملاحظه ای رو به افزایش است و متقاضیان زیادی با تقویت زبان فرانسوی می توانند خود را آماده ورود به کانادا نمایند.

در نتیجه  نرخ مهاجرت به کانادا افزایش پیدا کرده است. بازار کار وسیع این کشور، منابع بی شمار طبیعی _ انسانی این سرزمین و حمایت‌های مادی و معنوی دولت کانادا مهم‌ترین دلایل افزایش نرخ مهاجرت به کانادا به حساب می آیند. اگر شما هم متقاضی مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا هستید می توانید با داشتن یک وکیل مهاجرتی مجرب شرایط حضور خود در کشور توسعه یافته کانادا را برای خود فراهم نمایید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.