خبر جدید

» نسل جدید لپ تاپ ریزر Blade Stealth از راه رسید

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

نسل جدید لپ تاپ ریزر Blade Stealth از راه رسید
[ad_1]

رسانه کلیک – نسل جدید لپ تاپ ریزر Blade Stealth با بهبودهایی در مقایسه با نسل گذشته خود معرفی شد. این محصول از نمایشگر با رزولوشن ۴K بهره می برد.

شرکت Razer یکی از محبوب ترین لپ تاپ های خود را بروزرسانی کرد. نسل جدید لپ تاپ ریزر Blade Stealth دارای شاسی جدید بوده و به قطعات بهبود یافته مجهز شده است.

کاربر می تواند این لپ تاپ را مجهز به نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی و یا صفحه نمایش لمسی ۴K سفارش دهد. این محصول که اقتصادی ترین لپ تاپ شرکت ریزر محسوب می شود، با دستگاه های شرکت اپل و دل در بازار رقابت می کند.

این محصول در مقایسه با نسل گذشته خود کوچکتر شده و همچنین وزن کمتری دارد. نسل جدید لپ تاپ ریزر Blade Stealth به ۴ اسپیکر مجهز شده که صدای باکیفیت تری را در مقایسه با گذشته تولید می کند.

شرکت ریزر تصمیم گرفته در مشخصات فنی این محصول خود تغییراتی را اعمال کند. در حالی که قیمت پایه این لپ تاپ تغییری نکرده است، کاربر در این نمونه به پردازنده ۴ هسته ای دست پیدا می کند. نسل جدید لپ تاپ ریزر Blade Stealth با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار به فروش می رسد که در مقایسه با نمونه مشابه نسل قبلی، ۱۰۰ دلار ارزان تر است.

این محصول به پردازنده اینتل Core i7-8565U مجهز شده که دارای فرکانس پایه ۱٫۸ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴٫۶ گیگاهرتز است. این پردازنده دارای گرافیک اینتل UHD 620 است. از دیگر مشخصات نسخه پایه این لپ تاپ می توان به ۸ گیگابایت رم، نمایشگر ۱۰۸۰p مات و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD اشاره کرد.

در صورت پرداخت مبلغی برابر با ۱۸۹۹ دلار، به نمایشگر لمسی با رزولوشن ۴K، کارت گرافیک انویدیا MX150، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD پرسرعت دسترسی پیدا می کنید.

شرکت ریزر میزان شارژدهی نمونه پایه این محصول را ۱۳ ساعت اعلام کرده که ۳ ساعت از نسل گذشته بیشتر است. نسل جدید لپ تاپ ریزر Blade Stealth به دوربین اینفرارد مجهز شده که قابلیت ویندوز Hello را در اختیار کاربران قرار می دهد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.