خبر جدید

» نسخه ارزان‌تر Black Ops 4 برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

نسخه ارزان‌تر Black Ops 4 برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد
[ad_1]

رسانه کلیک – خبر خوشی که اکتیویژن برای پی‌سی بازان در مراسم انتخاب بهترین بازی سال ۲۰۱۸ به ارمغان آورده بود، نسخه ارزان‌تر Black Ops 4 و البته بدون بخش زامبی برای رایانه‌های شخصی بود.

گفته شده است که نسخه ارزان‌تر Black Ops 4 فقط در کریسمس ۲۰۱۹ (دی ماه ۹۷) در دسترس قرار خواهد گرفت و این طور که پیداست این نسخه که Call of Duty: Black Ops 4 – Battle Edition نام دارد، فقط و فقط برای رایانه‌های شخصی در Battle.net عرضه خواهد شد. همان طور که اشاره شد، این نسخه فقط شامل بخش چند نفره و بخش بتل رویال Black Ops 4 که Blackout نام دارد خواهد بود و فاقد بخش زامبی است. قیمت این نسخه اقتصادی هم ۲۶٫۹۹ پوند خواهد بود.

ناشر سری بازی‌های Call of Duty یعنی اکتیویژن، بخش چند نفره نسخه قبلی این بازی را بر روی سایت استیم قرار داده است و این طور که پیداست این روزها اکتیویژن حسابی هوای پی‌سی بازان را دارد!

این تاکتیک اکتیویژن به شدت مورد توجه و تحسین قرار گرفته و استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. در همین راستا بسیاری انتظار دارد تا نسخه‌ای از بازی Call of Duty: Black Ops 4 عرضه شود که فقط شامل بخش بتل رویال آن یعنی Blackout است. همچنین ممکن است نسخه ارزان‌تر Black Ops 4 برای کنسول‌ها هم عرضه شود؛ اما همه این صحبت‌ها فعلا در حد حدس و گمان است و باید منتظر اخبار رسمی اکتیویژن باشیم.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر ماه ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. ساخت این بازی هم بر عهده استودیو تری‌آرک بوده است.

لازم به ذکر است که این بازی در مراسم The Game Awards 2018 در بخش‌های بهترین صدا، بهترین بازی اکشن و بهترین بازی چند نفره سال نامزد شده بود اما نتوانست هیچ یک از این جوایز را کسب کند.

شما می‌توانید لیست برندگان مراسم بهترین بازی سال ۲۰۱۸ را از اینجا مشاهده فرمایید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.