خبر جدید

» میخواهی بدانی چرا یک اگهی تبلیغاتی باعث صدها میلیون فروش میشود و دیگری پول خودش را

  • تاریخ : 24th می 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

هر کسی دوست دارد در زندگی اش یک اثر خاص داشته باشد، اما زندگی من پر بود از اثر های خاص و دوست داشتم امید و اشتیاق را به جامعه تزریق نمایم.
من بهزاد هندآبادی، از همان ابتدای تولد، به علت دیر باردار شدن مادرم، کاملاً نابینا به دنیا آمدم.
پدر و مادرم برای برگشت بینایی من تلاش بسیار کردند اما کوشششان میوه ای نداد.
از همان کودکی، بدون این که متوجه باشم که یک محدودیت بسیار بزرگ از دید دیگران داشتم، از هم کلاسی هایم میخواستم با هم بیشتر دوست شویم و علت این که کمتر پیش من هستند را میپرسیدم.
خیلی از آنها را میتوانستم متقاعد کنم با هم دوست باشیم اما تیرم همه جا کارگر نبود و گاهی به سنگ میخورد.
در دوران راهنمایی یا متوسطه اول امروز، قرآن خوانی صبح گاه، اجراهای نمایشهای مناسبتی در مدرسه، و اجرای موسیقی بر عهده من بود.
با این که از دید دیگران محدودیت بسیار داشتم، اما خودم اصلاً اینطور فکر نمیکردم و کسانی که با من ارتباط برقرار میکردند هم از افکار گذشته خود دست بر میداشتند.
از ابتدای دوران دانشگاه که در دانشکده حقوق دانشگاه شاهد تهران بودم، علاقه ام به تبلیغات و بازاریابی رفته رفته زیاد میشود، همیشه برایم سوال بود که چرا برخی از آگهی های تبلیغاتی، آنقدر محبوب میشوند و آنقدر میفروشند، اما بعضی دیگر هر کاری میکنند موفقیتی به دست نمی آورند.
برخی از افراد که گاهی از دوستانم هم بودند، به من میگفتند، فردی که در سنین کم پول زیادی داشته باشد، در ککشور ما یقیناً از ارتباط نا سالم استفاده کرده است؛
اما من هر طور با خودم فکر میکردم، نمیتوانستم این ایده را صحیح بدانم، اغلب افراد پشت صحنه کار را نمیبینند و فقط حال فرد را میبینند.

ایده وبسایت اثر خاص

در ابتدا سایت اثر خاص، فقط برای نوشتن مطالبی که شاید بتواند به دیگران کمک کند راه اندازی شد، اما کمی که جلو رفتم، و به برخی از افراد مشاوره دادم و این مشورتها نتیجه بخش هم بود، هدفم این شد که خدمات و محصولات رایگان خود را افزایش دهم تا همه بتوانند از اثر خاص، بحره ببرند.
از سال ۱۳۸۸، به طور تخصصی وارد مباحث بازاریابی شدم و در دوره های اساتید بنام ایران شرکت کردم.
هر کتابی که فکر میکردم میتواند برایم مناسب باشد، به کتاب صوتی تبدیل میکردم و مطالعه مینمودم.
گاهاً به خاطر یک جمله که الان میدانم، کاملاً اشتباه بوده است، کل بودجه تبلیغات را دور میریختم و اکنون که شما هم این متن را میخوانید، افراد خیلی زیادی هستند که به عنوان مشاور تبلیغاتی، همین جفا را در حق فردی دیگر مرتکب میشوند.
مشکل بیشتر اینجاست که خیلی از افراد، زمانی که یک مقدار مخاطبینشان بیشتر میشود، یادگیری را کنار میگذارند و همین باعث سقوطشان در آینده خواهد شد.
پس از مطالعه تعداد زیادی از کتب مربوط به رشد کسب و کار، در دوره های اساتید بنام خارجی مانند، آقای ریچارد دنی، آقای برایان تریسی، و یک دوره از آقای نیل پَتِل شرکت کردم و شروع به خواندن تعلیفاتی کردم که به زبان انگلیسی موجود بود.
البته آن اوایل تا یک کتاب زبان اصلی را تمام کنم، عمرم هم تمام میشد اما من از کودکی یاد گرفته بودم که هیچ چیز بدون استمرار به دست نمی آید.
در وبسایت اثر خاص، که در زمینه آموزش بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ، و تبلیغ نویسی صفحه محصول فعالیت میکند، میتوانید، با ثبت درخواست مشاوره با بهزاد هندآبادی، کاملاً رایگان، پیشنهادهایی برای افزایش فروش خود و بهبود تبلیغات و بازاریابی کسب و کارتان دریافت نمایید؛
در صورتی که موفقیتی برای شما به همراه داشت، جلسه مشاوره رزرو نمایید و از خدمات اثر خاص استفاده کنید.
و میتوانید از آموزشهای رایگان فراوانی که در سایت وجود دارد استفاده کنید و کسب و کارتان را رشد دهید.
من به شما یاد میدهم، در مدت کوتاهی، فروشتان افزایش یابد و بدون صرف هزینه بیشتر برای تبلیغات خود، به شما خواهم گفت که چه طور آگهی تان را جذاب و دوست داشتنی کنید.
اثر خاص برای کسب و کار شما یک اثر به یاد ماندنی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.