خبر جدید

» معرفی بازی Ares Virus؛ آخرین بازمانده

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

معرفی بازی Ares Virus؛ آخرین بازمانده
[ad_1]

Ares Virus فعلا در مرحله «دسترسی زود هنگام» به‌سر می‌برد و احتمالا هنگام عرضه جهانی‌اش سر و صدای زیادی به‌پا خواهد کرد. بالاخره داریم در ارتباط با یکی از بازی‌های محبوب‌ چینی صحبت می‌کنیم که نسبت به خیلی از عناوین بقا یکی دو سال اخیر حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد.

چه در بخش گیم‌پلی که به لطف نمای محدودتر کار را سخت‌تر کرده و چه در گرافیک که به‌خاطر طراحی هنری منحصر به فردش توانسته تجربه ظاهری متفاوتی ارائه بدهد. تمام این حرف‌ها را زدم تا به یک جمله برسم؛ Ares Virus از آن الماس‌های کشف نشده‌ای است که هر طرفدار سبک بقایی باید به سراغش برود.

Ares Virus


کلیک کنید


Ares Virus عنوانی آنلاین بوده و برای تجربه آن به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارید.

بازی دنیایی پساآخرلزمانی را به تصویر می‌کشد. زامبی‌ها جهان را تصرف کرده‌اند و بازیکن که عضوی از S.O.T است، به همراه بقیه اعضای گروه به دنبال واکسنی می‌رود. اما ماموریت با شکست مواجه می‌شود و به عنوان تنها بازمانده گروه حالا باید به کمک بومی‌های منطقه کاری که آغاز کردید را به پایان برساند.

هسته اصلی گیم پلی Ares Virus پیرامون همان ویژگی‌های همیشگی سبک بقا می‌چرخد. رها شده در دنیایی بزرگ و بدون تجهیزات که باید با جستجوی محیط وسیله‌های مورد نیاز را به دست بیاورید، اسلحه‌ها و لباس‌هایی که می‌خواهید را بسازید، مراقب غذا و سلامتی شخصیت اصلی باشید و در این بین چشم از هر از تهدیدی که ممکن است جان‌تان را به خطر بیاندازد، برندارید.

Ares Virus

هر چیزی که پیدا می‌کنید ممکن است به دردتان بخورد و همین مسئله باعث شده تا گشت و گذار در محیط و یافتن آیتم‌های جدید به بخش‌ جذاب بازی تبدیل شود.

اما مهمترین ویژگی که رنگ و رویی جدیدتر به گیم‌پلی داده، روند تاکتیکی‌تر نبردها است. Ares Virus عنوانی دو بعدی بوده و دوربین از بالا به پایین محیط را نشان می‌دهد. از طرفی برخلاف بقیه بازی‌های شوتر که دارای سیستم هدف گیری خودکار هستند، در اینجا خودتان باید هدف گرفته و سپس به دشمنان ضربه بزنید.

دوربین بازی، دید مخاطب را کمتر کرده و این مسئله به همراه سیستم هدف‌گیری دستی نه تنها بعدی متفاوت به Ares Virus داده بلکه موجب شده تا بیشتر از همیشه حضور در دنیایی آخرالزمانی را حس می‌کنید؛ هر لحظه ممکن است زامبی یا راهزنی جلوی راه‌تان سبز بشود و اگر به اندازه کافی مجهز نباشید، شکست خواهید خورد.

دانلود بازی Ares Virus

منوهای بازی کم نیستند ولی به لطف تجربه کاربری خوب، همه چیز در دسترس قرار دارد.

Ares Virus با ویژگی‌های مختلف و دنیای پویایی که ساخته خیلی خوب حس بقا را در کاربر زنده نگه می‌دارد و سازنده بدون ترس از اینکه سختی عنوانش دل بازیکن‌ها را بزند، ایده‌هایی را پیاده کرده که در کمتر عنوان مشابهی می‌بینیم. همان چیزی که از یک بازی سبک بقا (Survival) می‌خواهیم.

بعد از عرضه Last Man on Earth سبک بقا روی گوشی کمی آن تازگی خودش را از دست داد و سازندگان تنها به تقلید از کارهای قبلی روی آوردند. ابتدا Ark Survival Evolved و حالا نسخه انگلیسی  پایانی بر این روند بوده‌اند و بنابراین حرفی که در ابتدا زدم را دوباره تکرار می‌کنم؛ اگر از طرفداران بازی‌های بقا هستید، Ares Virus را از دست ندهید.

Ares Virus
  • Ares Virus
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Qcplay
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۸۵٫۷۱ مگابایت

دانلود

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.