خبر جدید

» معرفی بازی محبوب هی دی (Hay Day)

  • تاریخ : 17th می 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

 در این نوشته نیز می‌خواهیم به معرفی یکی دیگر از بازی‌های معروف رایانه‌ای بپردازیم. بازی یکی دیگر از بازی‌های محبوب و پرطرفدار در سال‌‌های اخیر است. هی دی یک بازی رایگان و آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت معروف سازنده بازی های رایانه‌ای سوپرسل عرضه شد. در سال ۲۰۱۶، ۷۳ درصد از سهام شرکت سوپر سل به شرکت چینی تنسنت فروخته شد و این شرکت حق تعیین استراتژی همه بازی‌های سوپرسل را دارد. این بازی در یک تیر سال ۱۳۹۱ برای سیستم عامل آی او اس (ios) و در ۲۹ آبان سال ۹۲ برای سیستم عامل اندروید طراحی و وارد بازار شد.

در این بازی صاحب مزرعه (گِرِگ) عموی‌ شما (بازیکن) است. وی توانایی مراقبت از مرزعه خود را ندارد بنابراین وظیفه نگهداری و مراقبت از مزرعه را به شما می‌سپارد. یکی از مشخصات ویژه این بازی طراحی و گرافیک منحصر به‌فرد آن است که شما در وهله اول متوجه آن خواهید شد. رعایت تمام جزئیات یک طبیعت بکر در یک محیط فانتزی شما را جذب این بازی خواهدکرد.

اول باید گندم های خود را کاشته و درو کنید سپس آن را آسیاب کرده و سپس به عنوان خوراک به مرغ‌های خود بدهید تا آن را خورده و سپس تخم گذاری کنند. با استفاده از تخم مرغ کار بسیاری از جمله: ساختن استیک، نان های طعم دار(شاه توتی) و دیگر نان‌ها انجام خواهید داد.

در  برخی جا ها نیاز دارید که جنس اضافی خرید کنید یا جنس خودرا بفروشید و اگر جنسی که میخواهید در بازار موجود نبود میتوانید با مرجعه به تامی و پرداخت چندین الماس اورا در خدمت خود بگیرید و هرچیزی که که هر لحظه لازم داشتید بدست بیاورید.

با خرید و فروش الماس بازی هی دی، رفته رفته امکانات جدید و دستگاه‌ها و ساختمان‌های جدید از آن خود خواهید کرد. در کنار ابزارها مهم‌تر از همه رسیدن به مزرعه است، شما در طی بازی وارد مکان‌هایی مانند مرکزشهر، محل ماهیگیری و… خواهید شد ضمن آنکه با همسایگان خود نیز تعامل خواهید داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.