خبر جدید

» لپ تاپ ریزر بلید استلث ۲۰۱۸ معرفی شد

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

ریزر بلید استلث ۲۰۱۸ ضمن بهره‌مندی از پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل،‌ به کارت گرافیک مجزای انویدیا و ۱۶ گیگابایت رم و نمایشگر ۱۳.۳ اینچ تجهیز شده است.

شرکت ریزر (Razer)  بیشتر به‌خاطر ساخت لپ‌تاپ‌های گیمینگ بر سر زبان‌ها افتاده؛ اما این شرکت از مدت‌ها پیش به ساخت مجموعه‌ای از نوت‌بوک‌های غیرگیمینگ نیز روی آورده و توانسته محصولات جالبی را تولید کند. 

لپ‌تاپ بلید استلث نخستین‌بار در سال ۲۰۱۶ با نمایشگری ۱۳ اینچ معرفی شد؛ لپ‌تاپی قابل‌حمل با وزن کم و قطری باریک، مخصوص کسانی که زیاد سفر می‌کنند و دوست دارند همیشه لپ‌تاپشان را همراه داشته باشند. 

جدیدترین مدل از این سری روز گذشته با نام Razer Blade Stealth 2018 رونمایی شد. این لپ‌تاپ ضمن داشتن ویژگی‌های جالب قبلی، از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره می‌برد و می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران باشد.

ریزر بلید استلث 2018 / Razer Blade Stealth 2018

مقاله‌ی مرتبط:

ریزر بلید استلث ۲۰۱۸ به‌لطف داشتن کارت گرافیک مجزا می‌تواند در زمینه‌ی گیمینگ هم انتخاب جالبی باشد. درضمن، این لپ‌تاپ ظاهری ظریف و جذاب دارد و برخلاف مدل‌های قبلی که در قسمت پشتی‌شان از لوگوی سبزرنگ ریزر بهره‌مند بودند، در قسمت پشتی‌اش دارای لوگوی خاکستری این شرکت است. 

این لپ‌تاپ جدید در دو مدل با نمایشگرهای فول HD معمولی و ۴K لمسی روانه‌ی بازار می‌شود و همان‌طورکه پیش‌تر ذکر کردیم، از کارت گرافیک مجزا بهره‌مند است. بلید استلث ۲۰۱۸ درحقیقت قابل‌حمل‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ ریزر به‌شمار می‌آید و قصد دارد در بازار با دستگاه‌های متعلق به اپل و دل رقابت کند.

ریزر بلید استلث 2018 / Razer Blade Stealth 2018

چهار اسپیکر به‌کاررفته در طرفین کیبورد بلید استلث ۲۰۱۸، از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. به‌علاوه، این لپ‌تاپ از یک ترک‌پد بزرگ‌تر درمقایسه‌با قبل بهره‌مند است که به‌خوبی با ژست‌های حرکتی سازگاری دارد. 

مدل پایه‌ی این لپ‌تاپ پردازنده‌ای چهارهسته‌ای دارد و قیمتش ۱٬۳۹۹ دلار است. پیش‌تر می‌شد با همین قیمت، مدلی با پردازنده‌ی دوهسته‌ای تهیه کرد و کاربر برای تهیه‌ی مدل چهارهسته‌ای مجبور بود ۱۰۰ دلار بیشتر بپردازد.

ریزر بلید استلث 2018 / Razer Blade Stealth 2018

ریزر بلید استلث ۲۰۱۷ به پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل مجهز است

بلید استلث ۲۰۱۸ ریزر از پردازنده‌ی Core i7-8565U اینتل با سرعت پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد که می‌توان این مقدار را در حالت Turbo Boost تا ۴.۶ گیگاهرتز افزایش داد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ می‌توان به گرافیک مجتمع UHD 620 اینتل، ۸ گیگابایت رم دو کاناله‌ی LPDDR3 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز، نمایشگر مات ۱۳.۳ اینچ ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (با پشتیبانی ۱۰۰ درصد sRGB) و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SATA SSD اشاره کرد. گفتنی است حاشیه‌ی طرفین این نمایشگر فقط ۴.۹ میلی‌متر است.

اگر حس می‌کنید چنین سخت‌افزاری جواب‌گوی نیازهایتان نیست، می‌توانید مدل قوی‌تر را با نمایشگر لمسی ۴K براق،‌ پردازنده‌ی گرافیکی ۲۵ واتی مستقل MX150 انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی GDDR5 به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم دوکاناله‌ی LPDDR3 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز و حافظه‌ی گرافیکی ۵۱۲ گیگابایتی سریع PCIe از نوع درایو حالت جامد تهیه کنید. این مدل از لپ‌تاپ جدید ریزر، قیمتی ۱٬۸۹۹ دلاری دارد.

ریزر بلید استلث 2018 / Razer Blade Stealth 2018

ریزر بلید استلث ۲۰۱۸ به‌خودی‌خود لپ‌تاپ گیمینگ به‌شمار نمی‌آید (حتی با وجود بهره‌مندی از MX150)؛ اما هر دو مدل جدید آن از eGPU پشتیبانی می‌کنند. این، یعنی کاربر می‌تواند با استفاده از داک اختصاصی ریزر به‌نام Core، کارت گرافیک رده‌ی کامپیوترهای دسکتاپ را ازطریق درگاه تاندربولت ۳ به این لپ‌تاپ متصل کند.

بلید استلث ۲۰۱۸ از باتری ۵۳.۱ وات‌ساعتی بهره‌مند می‌برد. ریزر مدعی است باتری به‌کاررفته در مدل ۱۰۸۰p این لپ‌تاپِ ۱.۲۸ کیلوگرمی، با یک‌بار شارژ‌ تا سیزده ساعت دوام می‌آورد (بهبودی سه‌ساعته درمقایسه‌با نسل قبل).

ریزر بلید استلث 2018 / Razer Blade Stealth 2018

به‌علاوه، در قسمت بالایی نمایشگر بلید استلث ۲۰۱۸ دوربین مادون‌قرمز HD 720p به‌چشم می‌خورد که به شما امکان می‌دهد ازطریق سیستم تشخیص‌چهره‌ی Windows Hello در این لپ‌تاپ لاگین کنید. جدیدترین لپ‌تاپ ریزر درکنار این ویژگی‌ها، از بلوتوث ۵، یک درگاه تاندربولت ۳، یک درگاه USB-C 3.1 و دو درگاه USB 3.1 تایپ A پشتیبانی می‌کند.

عرضه‌ی بلید استلث ۲۰۱۸ از روز گذشته با قیمت پایه‌ی ۱٬۳۹۹ دلار آغاز شده است. 

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.