خبر جدید

» لپ‌تاپ ال جی گرم ۱۷ با ضخامت اندک و رم ۱۶ گیگابایتی معرفی شد

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

لپ‌تاپ ال جی گرم ۱۷ با ضخامت اندک و رم ۱۶ گیگابایتی معرفی شد
[ad_1]

لپ تاپ های ۱۷ اینچی به خاطر حجم و وزن زیاد محبوبیت چندانی بین کاربران ندارند اما شرکت ها هر از گاهی با معرفی یک محصول جدید به دنبال تغییر این رویه هستند و حالا نوبت به ال جی رسیده است.

کمپانی کره ای از جدیدترین لپ‌تاپ خود به نام گرم ۱۷ رونمایی کرده که از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی sRGB، پردازنده چهار هسته ای و نسل هشتم اینتل Core i7-8565U با پردازشگر گرافیکی ۶۲۰ iGPU بهره می برد.ال جی گرم ۱۷ نکته عجیب این است که در ال جی گرم ۱۷ از کارت گرافیک مجزا خبری نیست و این در حالی است که اغلب مشتری های لپ تاپ های ۱۷ اینچی گیمرها و طراحان هستند. از مشخصات دیگر این محصول باید به رم ۱۶ گیگابایتی DDR4-2400 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD اشاره کرد.

هدف ال جی از حذف کارت گرافیک کاهش وزن و حجم دستگاه تا حد ممکن بوده و تا حدودی به این مهم دست پیدا کرده است. شاسی کربن منیزیم ال جی گرم ۱۷ تنها ۱۷.۸ میلی متری ضخامت دارد که از اغلب مدل های ۱۵ اینچی از جمله ایسوس زن‌بوک پرو باریکتر است. وزن این بدنه نقره ای رنگ آن نیز از ۱.۳۳ کیلوگرم فراتر نمی رود که با مدل های ۱۳ اینچی قابل مقایسه است.ال جی گرم ۱۷




یکی دیگر از ویژگی های کلیدی لپ تاپ ال جی ظرفیت باتری است که با یکبار شارژ تا ۲۲.۵ ساعت انرژی دستگاه را تامین می کند و با توجه به ابعاد بدنه چشمگیر به نظر می رسد.

پورت های روی بدنه شامل سه درگاه USB 3.0 Type-A، خروجی HDMI ، اسلات microSD، جک TRRS برای هدفون و یک کانکتور Type-C است که برای شارژ هم می توان از آن استفاده کرد. قابلیت های دیگر ال جی گرم ۱۷ شامل وب کم مجهز به سنسور مادون قرمز و اسکنر اثر انگشت می شود. لپ تاپ مورد بحث از همین حالا و با قیمت ۱۶۹۹ دلار عرضه شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.