خبر جدید

» لوتوس به دنبال توسعه رقیب بوگاتی شیرون است

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

لوتوس به دنبال توسعه رقیب بوگاتی شیرون است
[ad_1]

رسانه کلیک – شرکت لوتوس قصد دارد با توسعه یک هایپرکار برقی با خودروی بوگاتی شیرون رقابت کند. بوگاتی شیرون یکی از محبوب ترین هایپرکارهای بازار محسوب می شود.

لوتوس قصد دارد وارد دنیای هایپرکارها شود. بر اساس گزارشی جدید، این شرکت در حال توسعه یک هایپرکار برقی با قیمت ۲٫۵ میلیون دلار برای رقابت با بوگاتی شیرون است.

این گزارش از سوی Autocar منتشر شده است. این گزارش کدنام این هایپرکار برقی را «Omega» اعلام کرده است. این خودرو مراحل اولیه توسعه خود را طی می کند و لوتوس قصد دارد سال آینده میلادی نمونه مفهومی آن را در معرض دید عموم قرار دهد.

گفته می شود هایپرکار جدید این برند به موتور تمام الکتریکی مجهز شده و اوایل دهه آینده میلادی به بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است؛ لوتوس یک شرکت انگلیسی بوده که شرکت چینی جیلی آن را خریداری کرده است.

جیلی قصد دارد شرکت لوتوس را به جایگاه مناسبی در بازار برساند. در همین راستا شاهد سرمایه گذاری عظیم شرکت جیلی در این برند هستیم. جیلی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودرو در جهان محسوب می شود.

از زیر مجموعه های جیلی می توان به ولوو، پولستار، Lynk&Co و کمپانی London EV اشاره کرد. این کمپانی با سرمایه گذاری در برند ولوو توانست آن را دوباره احیا کرده و با معرفی محصولات جدید، فروش مناسبی را در بازار تجربه کند.

لوتوس به دنبال استفاده از موتورهای برقی با امکان تولید بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت در هایپرکار Omega است. احتمال استفاده از نسل آینده باتری ها در این خودرو وجود دارد. این باتری ها در مقایسه با نسل کنونی خود شارژدهی بالاتری دارند.

بر اساس این گزارش، راننده هایپرکار لوتوس می تواند با هر بار شارژ مسافتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر را با آن رانندگی کند. انتظار می رود هایپرکار Omega جذاب ترین خودروی تولیدی این برند انگلیسی چینی باشد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.