خبر جدید

» قیمت میلگرد / معنی ۵۰۰w Rod چیست؟

  • تاریخ : 16th فوریه 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

قیمت میلگرد / معنی ۵۰۰w Rod چیست؟
TMT 500W نوار تقویتی است که دارای قدرت عملکرد ۵۰۰ پاساژ مگا است. "W" به معنی این نوار قابل جوشکاری است. … هنگامی که میله ها از سیستم خنک کننده خارج می شوند ، گرما از هسته به سطح خارجی جریان می یابد و باعث خنک تر شدن بیشتر میله های فولادی می شود و از این طریق به آنها در رسیدن به استحکام بالاتر عملکرد کمک می کند.

TMT به چه معنی است؟
TMT مخفف فولاد ترمو مکانیکی درمان شده است. QUOTE فولاد با استفاده از مکانیکی ترمو با نام فولاد TMT می توان به عنوان یک فولاد با استحکام با نسل جدید توصیف کرد که دارای خواص برتر از قبیل جوشکاری ، استحکام ، انعطاف پذیری و قابلیت خم شدن است که از بالاترین استانداردهای کیفیت در سطح بین المللی برخوردار است.

درباره TMT چه می دانید؟
میله های TMT به میله هایی که از نظر مکانیکی تحت درمان قرار گرفته اند ، تقویت شده اند که از استحکام بالایی برخوردار بوده اند. … میله های TMT یا میله های ترمو مکانیکی مورد استفاده در ساخت و ساز ساختمان های چند طبقه ، پرنده ها ، سدها و سایر سازه های پیچیده مهندسی استفاده می شود.

درجه TMT چیست؟
میله های TMT به طور معمول به عنوان آهن ۴۱۵ ، Fe 500 ، Fe 550 ، Fe 600i و غیره درجه بندی می شوند که در آن اعداد میزان استرس لازم را برای تغییر شکل آن نشان می دهند. به عنوان مثال ، Fe 550 وقتی فشار ۵۵۰ نیوتن / میلی متر مربع بر روی آن اعمال می شود تغییر شکل می یابد.

نام کامل TMT چیست؟
عملیات حرارتی مکانیکی / قیمت روز میلگرد 
با این حال ، پس از عملیات حرارتی مکانیکی (TMT) ، میله ها نیاز به سختی کار بیشتری ندارند. از آنجا که در طول TMT هیچ پیچشی وجود ندارد ، هیچ استرس پیچشی رخ نمی دهد ، بنابراین استرس پیچشی نمی تواند نقص سطح در میله های TMT ایجاد کند. بنابراین میله های TMT در برابر خوردگی بهتر از میله های سرد ، پیچ خورده و تغییر شکل (CTD) مقاومت می کنند.

http://nameavaran.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.