خبر جدید

» فیلم کوتاه گرفته شده با آیفون، برنده جایزه معتبر هنری بریتانیا شد

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

اپل مانور زیادی روی دوربین گوشی‌های آیفون خود می‌دهد و چندین بار شاهد استفاده از دوربین آیفون در فیلم‌ها بودیم. امروز نیز یک فیلم کوتاه گرفته شده با آیفون برنده یک جایزه معتبر هنری شده است.

یک فیلم کوتاه که به‌طور کامل با دوربین آیفون اپل گرفته شده است، برنده جایزه معتبر، تورنر ۲۰۱۸ در انگلستان شد. از سال ۱۹۸۴، این جایزه هر‌ساله به یک هنرمند در بخش هنر‌های بصری اهدا می‌شود. این جایزه یکی از شایعترین جوایز هنری در انگلستان است.

مقاله‌های مرتبط:

این فیلم کوتاه که «Bridgit» نام دارد، توسط هنرمندی به نام شارلوت پرودگر در طول یک سال، ساخته شده است. این فیلم توصیف‌های پرودگر در مجموعه‌ای از کلیپ‌های کوتاه است، که در آن سوژه‌هایی مانند؛ ییلاقات اسکاتلند از داخل یک قطار، یک کشتی باری از روی یک قایق و یک گربه که مشغول بازی با لامپ است، را می‌بینیم.

در زیر قسمتی از این فیلم کوتاه ۳۲ دقیقه‌ای را مشاهده می‌کنید:

لینک دانلود

پرودگر، در گفتگو با گاردین دلیل انتخاب آیفون برای ساخت این فیلم را، راحتی استفاده و در دسترس بودن در هر لحظه‌ای از سفر اعلام کرده است، او گفته است که: «برای من هر چیزی که لازم داشتم، در آن بود»

یکی از داوران و مدیر Tate Britain، الکس فارخوهارسون به گاردین گفت؛ «فیلم پرودگر، عمیق‌ترین و بیشترین استفاده از دوربین آیفون در فیلم‌ها تا این تاریخ را دارد.»

مدیر‌عامل اپل، تیم کوک نیز سریعا برنده شدن فیلم پرودگر که به وسیله‌ی دوربین این شرکت گرفته شده است، را تبریک گفت.

به عنوان بخشی از این جایزه، پرودگر ۴۴ساله، مبلغ ۲۵ هزار یورو (۳۲ هزار دلار) را دریافت کرد.

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.