خبر جدید

» فـال روزانـه – Daily Omen

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

فـال روزانـه – Daily Omen
[ad_1]

 

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۶ آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با استعداد، فلسفه پرداز، عاشق ادبیان و بحث های پیچیده، دوستدار سادگی و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید. با حافظه ی قوی و ذهن قدرتمندی که دارید می توانید همه چیز را با جزئیات دقیق به خاطر بسپارید. با این همه شما باید مواظب رفتارهای ناگهانی و از روی بی احتیاطی خود باشید تا بتوانید شخصیت خود را پرورش بدهید. امسال خود شما از لحاظ سلامتی با مشکلات جدی مواجه نخواهید بود، اما سلامتی یک نفر از اعضای خانواده ممکن است نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند. امسال فرصت های تازه ای برای کسب درآمد بیشتر سر راهتان قرار خواهند گرفت، با این حال مخارجتان نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهند یافت و همین موضوع باعث خواهد شد که نتوانید پول زیادی پس انداز کنید. امسال در جستجوی پیشرفت کسب و کار خود و گسترش روابط تجاریتان به سفرهای کاری مختلفی خواهید رفت. از لحاظ حرفه ای امسال برای شما ترکیبی از تجربه های خوب و بد خواهد بود. بدون شک پیشرفت مورد نظرتان را خواهید داشت، اما ممکن است به اندازه ای که انتظار دارید مورد تشویق و تحسین قرار نگیرید. امسال روابط عاطفی شما در جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهند رفت و رابطه تان به بلوغ و تکامل خواهد رسید. آذر، بهمن، اسفند و شهریور بهترین ماه های سال خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است روزتان را با محاسباتی غیر واقع انگارانه در مورد میزان کارهایی که می توانید تا پایان روز به انجام برسانید آغاز کنید. ولی با گذشتن ساعات اولیه روز این نگرش بلندپروازانه ممکن است جای خود را به بی حوصلگی بدهد. با این حال نقشه های قبلیتان را کنار نگذارید و طبق برنامه هایتان پیش بروید و تا جای ممکن به آنها عمل کنید. از فرصتتان استفاده کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه افراد زیادی برای به دست آوردن عشق و توجهتان تلاش می کنند، ولی این اصلا کار شما را برای ایجاد یک رابطه عاطفی پایدار راحت نمی کند، باید بتوانید کسی را بیابید که خودتان هم به او علاقه داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمرکز کردن بر روی وظایف و کارهایی که باید انجام دهید کار سختی به نظر می رسد و تمام کردن هیچ یک از کارهایی که شروع می کنید امکانپذیر به نظر نمی رسد. با این حال با گذشتن ساعات اولیه روز این حالت کمرنگ تر شده و می توانید برخی از کارهای که نیمه کاره رها کرده اید و به نظرتان بسیار مشکل می آمدند را به انجام برسانید. اگر دیدی که ذهنتان دارد از موضوع اصلی و کاری که دارید منحرف می شود بلافاصله هدف اصلیتان را به خودتان یادآوری کنید. داشتن پشتکار و اراده در حال حاضر کلید شما برای رسیدن به موفقیت است. با اراده تمام کارتان را ادامه دهید تا به نتیجه رسیده و بتوانید از ساعات پایانی روز همانطور که دوست دارید بهره ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به هیچ عنوان از وضعیت موجود راضی نیستید و دوست دارید هر طوری که شده تغییری در آن ایجاد کنید، شاید حتی برای انجام این کار تصمیم بگیرید مهارت تازه ای را یاد بگیرید. اگر اصرار دارید که حتما این کار را انجام دهید حوزه جالبی را انتخاب کنید که کنجکاوی درونتان را ارضا می کند و به شما امکان آشنایی با چیزهایی را می دهد که تا کنون برایتان ناشناخته بوده اند. گاهی زندگی همچون رازی زیباست که باید آن را کشف کنید. ذهن شما به شدت درگیر بررسی گزینه های مختلفی است که برای داشتن یک رابطه عاطفی پیش رو دارید، باید سر و سامانی به افکارتان داده و تصمیمتان را بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر احساس می کنید که در زمینه مسائل مادی یک جای کار را اشتباه رفته اید و اطلاعات مهمی را نادیده گرفته اید، امروز فرصتی فوق العاده برای پرداختن به این مسئله و پی بردن به اشتباهات احتمالیتان می تواند باشد. صحبت کردن با دیگران در این زمینه کمک بسیاری می تواند به شما کند و از تلف شدن وقتتان برای بررسی احتمالات غلط جلوگیری به عمل خواهد آورد. خوشبختانه پرسیدن سوالات صریح و مستقیم به پیدا کردن جواب های درست و از بین بردن تردیدهایی که احساس می کنید کمک زیادی خواهد کرد. برای رسیدن به حقیقت هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. البته یادتان نرود وقتی هم برای تفریح و استراحت کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما ممکن است در حال حاضر از سرنوشتی که در انتظارتان است اطمینان نداشته باشید، با این حال تردیدی که احساس می کنید مانع ادامه دادن راهی که در پیش گرفته اید نخواهد شد. شاید در ابتدای کار ندانید دقیقا چه برنامه ای دارید، ولی با گذشتن اندکی از روز با آگاهی بیشتری قدم برخواهید داشت و نقشه هایتان در ذهنتان مجسم خواهند شد. اعتماد کردن به ندای قلبتان به شجاعت نیاز دارد، به ویژه این که آنها در حال حاضر با واقعیتی که دارید می بینید مطابقت ندارند. با این حال در پیش گرفتن راهی که خودتان فکر می کنید درست است در حال حاضر بیشتر از دنبال کردن راه دیگران برایتان موفقیت به ارمغان خواهد آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

داشتن هدف های بزرگ بخشی اساسی از جاه طلبی و بلند پروازی است، ولی پرورش امیدهای واهی و غیرمنطقی می تواند روزتان را خراب کند. داشتن شور و انرژی در کاری که انجام می دهید می تواند شما را فراتر از حد عادی توانایی هایتان ببرد و خوشبختانه شما در حال حاضر انرژی بسیاری در وجود خود احساس می کنید، با این حال باید مواظب باشید که دیر نشده باشد. پذیرفتن چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند به شما کمک می کند تا سردرگمی و تردید رادر وجود خود به حداقل رسانده و بیشترین بهره ممکن را از توانایی هایتان ببرید. امروز بی تفاوتی بزرگترین شکنجه ای است که می توانید در حق طرف مقابلتان روا دارید!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روزی فوق العاده خواهد بود. شما چند روز گذشته را در تلاش برای پیدا کردن مفهوم زندگی گذرانده اید. در زندگی حرفه ای، روابط عاطفی و اجتماعی، اهداف و جاه طلبی های شما تغییراتی به وجود آمده اند و هماهنگ شدن با این تغییرات ممکن است تا حدودی برایتان دشوار باشد. دست از تلاش برای پیدا کردن پاسخ های فیلسوفانه بردارید و سعی کنید از وضعیت فعلی زندگیتان لذت ببرید. شما قدم های بزرگی برداشته اید و حالا همه چیز دارد به سمت بهتر شدن پیش می رود. حالا وقتش است که از خداوند به خاطر تجربه های تازه و زندگی فوق العاده ای که دارید تشکر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما با انرژی امروز و آنچه در اطرافتان می گذرد در هماهنگی کامل به سر خواهید برد. شاید در حالت عادی ترجیح بدهید از واقعیت ها و سختی های زندگی فرار کنید، اما امروز همه چیز فرق می کند. شما درک فوق العاده ای از زندگی، محیط و اطرافیانتان پیدا کرده اید که شما را قادر می سازد خیلی خوب با شرایط فعلی زندگیتان کنار بیایید. دیگران هم از اینکه در کنار شما باشند و از همدردی و درک بالایی که از خودتان نشان می دهید بهره مند شوند لذت خواهند برد و از شما سپاسگزار خواهند بود. در پایان روز وقتی به کارهایی که انجام داده اید نگاه می کنید احساس رضایت و آرامش خواهید کرد. چنین روزهایی فوق العاده نیستند؟!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از تلاش برای تحت کنترل گرفتن هر آنچه دارد در اطرافتان می گذرد دست بردارید، زیرا این کار هیچ نتیجه ای جز احساس سردرگمی برایتان نخواهد داشت و به احتمال زیاد نخواهید توانست از آنچه در جریان است درست سر در بیاورید. شاید تحت شرایط کیهانی موجود به این نتیجه برسید که در این دنیای پهناور قطره ای کوچک هستید که هیچ قدرتی ندارد و نمی تواند هیچ چیزی را تغییر دهد، اما نمی توانید با چنین بهانه ای خودتان را از تلاش کردن معاف کنید. چشم هایتان را خوب باز کرده و حداقل در محیط اطرافتان برای یافتن پاسخ پرسش هایی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و راه حل مشکلاتتان به جستجو بپردازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزهایی است که احساس می کنید کنترل همه چیز از دستتان خارج شده است و دیگر نمی دانید چه می خواهید. احساس می کنید که دیگران نیازهای شما را درک نمی کنند و فکر می کنید که توضیح دادن در مورد اهداف و خواسته هایتان هم فایده ای نخواهد داشت. شاید بهترین کاری که در این شرایط از دستتان ساخته است این باشد که کمی از دنیای اطرافتان فاصله بگیرید و امروز دست از فکر کردن به این چیزها بردارید. اگر به تازگی رابطه عاطفی ناموفقی را پشت سر گذاشته اید بهتر است قبل از آغاز رابطه ای تازه به خودتان کمی فرصت داده و سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید. الان برای شروع یک رابطه تازه خیلی زود است.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حال حاضر در زندگی حرفه ای خود احساس نارضایتی و ناکامی می کنید و در این اندیشه هستید که شاید بهتر باشد به کشور دیگری مهاجرت کنید تا بتوانید از فرصت های شغلی تازه ای بهره مند شوید، اما آیا این واقعا همان چیزی است که شما می خواهید؟ آیا با مهاجرت کردن مشکل شما حل خواهد شد؟ به این موضوع خوب فکر کنید، زیرا در مورد موضوعی به این مهمی نمی شود به یکباره و بدون در نظر گرفتن جوابتان به این پرسش ها تصمیم گیری کرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که این تصمیم شما تنها زندگی خودتان را تحت تأثیر قرار نخواهد داد و باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید وقتی به امروز نگاه می کنید به نظرتان یک روز عجیب و غریب باشد. وقتی به اطرافتان نگاه می کنید تنها انسان های افسرده ای را می بینید که سعی دارند ظاهرشان را حفظ کنند و دلسردی و نا امیدی خود را نشان ندهند. انگار همه، از جمله خود شما، دارند از دست رفتن رویاهایشان را تماشا می کنند اما قادر نیستند برای تغییر این اوضاع کاری انجام دهند. چنین شرایطی اصلا خوشایند نیست، اما نمی توانید ادعا کنید هیچ راهی برای رهایی از آن وجود ندارد. اگر احساس می کنید در خونتان به آدرنالین نیاز دارید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید به دنبال ماجراجویی و هیجان طلبی بروید، ولی نباید بگذارید این کار به وظایف و اولویت های اصلیتان آسیبی وارد کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.