خبر جدید

» فروش اکسدوس ۱، گوشی مبتنی بر بلاک‌چین HTC، با ارزهای دیجیتال آغاز شد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

شرکت HTC فروش گوشی جدید مبتنی بر فناوری بلاک‌چین خود، یعنی اکسدوس ۱ را با ارزهای دیجیتال همچون بیت‌کوین و اتریوم و لایت‌کوین آغاز کرد.

اچ‌ تی‌ سی فروش گوشی اکسدوس ۱ را با قیمتی مناسب و با ارزهای دیجیتال آغاز کرد. باتوجه‌به ناپایداری ذاتی قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت این گوشی درمقایسه‌با زمان رونمایی در ماه قبل بسیار پایین‌تر است؛ چراکه در یک ماه گذشته، ارزهای دیجیتال سقوط شدیدی را تجربه کرده‌اند و درنتیجه، قیمت خرید آن‌ها افت کرده است. اچ‌ تی سی برای اکسدوس ۱ قیمت ۰.۱۵ بیت‌کوین یا ۴.۷۸ اتریوم یا ۱۹.۴۸ لایت‌کوین تعیین کرده که درحال‌حاضر، به‌ترتیب معادل ۵۷۰ و ۴۸۰ و ۵۸۰ دلار است.

متأسفانه علی‌رغم گزارش‌ها مبنی بر آغاز فروش این گوشی در آینده‌ای نزدیک، هنوز تصاویر واقعی از نمای جلو و پشت این گوشی در وبسایت رسمی این شرکت موجود نیست. به‌نظر می‌رسد که HTC گمان می‌کند مخاطبان گوشی اکسدوس ۱ به ویژگی‌هایی مانند کیف پول ایمن و چندمنظوره‌ی بلاک‌چین Zion و حفظ حریم خصوصی کامل کاربران این گوشی بیشتر توجه دارند که همین‌طور هم هست.

بااین‌حال باتوجه‌به مشخصات منتشر شده در صفحه‌ی فروش آنلاین این گوشی، می‌توان انتظار داشت اکسدوس ۱ با فناوری شارژ پرسرعت Rapid Charge 3.0 به‌همراه درگاه و کابل USB Type_C، قاب ژله‌ای شفاف HTC و ایرفون USonic عرضه شود.

مقاله‌های مرتبط:

از دیگر مشخصات به‌دست‌آمده از این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، صفحه نمایش ۶ اینچی، دوربین دوگانه‌ی ۱۶ + ۱۲ مگاپیکسلی پشتی و باتری مناسب ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

چه کسی می‌داند، شاید این‌بار تلاش HTC جواب دهد و مجددا راه این برند را به بازار گوشی‌های هوشمند پرطرفدار بازکند.

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.