خبر جدید

» شناسایی و دستگیری مسببان اصلی حادثه تروریستی چابهار در دستورکار نیروهای امنیتی و انتظامی

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

شناسایی و دستگیری مسببان اصلی حادثه تروریستی چابهار در دستورکار نیروهای امنیتی و انتظامی
[ad_1]

جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ – ۱۲:۱۷

حمله تروریستی چابهار

تهران (پانا)- جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد، گفت شناسایی و دستگیری مسببان اصلی حادثه تروریستی چابهار در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.

به گزارش سایت پلیس، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی چابهار، اظهار داشت: اقدامات اطلاعاتی خوبی برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حادثه کور تروریستی انجام شده و برخورد قاطع با مسببان اصلی، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.

وی افزود: این حادثه تروریستی بار دیگر چهره ددمنشانه استکبار و نوکران آن را آشکار کرد و آنها باید بدانند ملت انقلابی ایران هیچگاه تسلیم اقدامات جنایت کارانه و خیانت های آنها نمی شود، همچنین عناصر خود فروخته بایستی بدانند نخواهند توانست خللی به اقتدار و اراده این ملت وارد کنند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بی شک اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد بلکه علاوه بر تقویت انسجام و وحدت اقوام ایرانی؛ هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی نیز صدچندان خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت، اقتدار، پیشرفت و عزت ما در جهان به برکت خون شهداست، گفت: این نظام و انقلاب به پشتوانه رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و نیز هوشیاری دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی، دست هر متجاوزی را قطع خواهد کرد و پاسخ دندان شکنی به این جنایت تروریستی خواهند داد.

گفتنی است، سردار “ایوب سلیمانی” صبح امروز به چابهار رفت تا در پی حادثه تروریستی دیروز ضمن بررسی وضعیت امنیتی چابهار و بازدید از محل حادثه در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه شرکت کند.

روز گذشته یک عامل انتحاری که با یک خودروی وانت قصد اقدام تروریستی و حمله به یکی از مقرهای انتظامی چابهار را داشت که ماموران با هوشیاری و اقدام به موقع و شجاعانه مانع ورود آن شدند. در این حادثه، دو نفر از ماموران انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.