خبر جدید

» شرکت های برتر بسته بندی مواد غذایی به نقل از وب سایت آموزشی چاپ آموز

  • تاریخ : 31st جولای 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

۱٫ AMCOR محدود:: ۱۸۶۰؛ درآمد: ۹٫۱ میلیارد دلار

Amcor Limited یکی از شرکت های پیشرو در صنعت بسته بندی است که مقر آن در استرالیا است. این شعبه دارای چهل و سه کشور در سراسر جهان است. این صنعت بسته بندی کاربردهای خود را در مواد غذایی و آشامیدنی ( چاپ و بسته بندی ) ، دارویی ، پزشکی ، مراقبت از منزل و شخصی و سایر محصولات دارد.

 آیا میدانستید امروزه بهترین مواد بسته بندی ، فیلم بسته بندی نام دارند؟

از جمله فیلم بسته میتوان به فیلم پلی استر فیلم سلفون  و کاغذ مصنوعی اشاره کرد

در بازر این فیلم های بسته بندی با نام های BOPP FILM – BOPET FILM – CPP FILM شناخته می شود.

به تازگی Amcor به عنوان اولین شرکت بسته بندی جهانی معرفی شده است که با توجه به تأکید بر پرداختن به موضوعات مهم زیست محیطی ، استراتژی ها و مراحل توسعه را برای توسعه همه بسته بندی های قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد تا سال ۲۰۲۵ آغاز کرده است. به طور همزمان ، این شرکت همچنین متعهد است به میزان قابل توجهی در استفاده از مواد بازیافتی در سالهای آینده افزود.

 

۲٫ شرکت توپ: ۱۸۸۰؛ درآمد: ۷٫۹ میلیارد دلار

شرکت Ball که مقر آن در ایالات متحده است از جمله شرکتهای کلیدی است که در زمینه تهیه بسته بندی فلزی به ویژه برای نوشیدنی ها ، مواد غذایی و کالاهای خانگی و همچنین برای هوافضا و سایر فناوری ها و خدمات برای بازاریابی و مشتریان دولتی فعالیت دارد.

در سال های اخیر بسته بندی مواد غذایی بسیار در صنعت غذایی مورد اهمیت بوده است به خصوص در دوره بوجود آمدن ویروس کرونا : Covid-19  – که بسته بندی مواد غذایی تواسته از ورود میکروب به داخل بسته جلوگیری کند و در نتیجه در پیشگیری این ویروس مفید عمل کند.

اخیراً ، Ball Corporation ReAl را معرفی کرد که از فن آوری قابل توجه و بازی است و از آلومینیوم بازیافت شده برای تولید آلیاژ فلزی استفاده می کند که باعث افزایش استحکام و کمک به کاهش وزن کل ظرف بدون تأثیر بر صحت بسته بندی می شود. در سال ۲۰۱۵ ، شرکت بلک شرکت آئروسل آلومینیومی با طرح تکرار سبک تر ReAl را با همکاری Henkel Beauty Care معرفی کرد.

 

۳) نگهداری های کراوات گنجانده شده: ۱۸۹۲؛ درآمد: ۳٫۵ میلیارد دلار

هلدینگ تاج یکی از بزرگترین صنعت بسته بندی در جهان است که مقر آن در ایالات متحده است. این تولید کننده شماره یک قوطی مواد غذایی و بسته شدن خلاء فلز در جهان است. این شرکت در بخش های نوشیدنی ، مواد غذایی ، بهداشتی و آرایشی ، خانگی / صنعتی ، کالاهای لوکس و تبلیغاتی به صنعت بسته بندی خدمت کرده است، اخرا استفاده از فیلم های انعطاف پذیر BOPET FILM در رسته کاری این شرکت قرار گرفته است.

سایت آموزشی چاپ آموز با مدیریت تیمی حامد ایرانپور در خدمت شما عزیزان است برای پاسخ به سوالات در زمینه چاپ و بسته بندی و انواع فیلم های بسته بندی و پلاستیکی

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.