خبر جدید

» شرکت بوز اولین عینک واقعیت مجازی صوتی را معرفی کرد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

شرکت بوز اولین عینک واقعیت مجازی صوتی را معرفی کرد
[ad_1]

ساعاتی پیش کمپانی بوز از عینک فریمز رونمایی کرد که علاوه بر بهره بردن از هدفون‌های بدون سیم، به یک دستیار واقعیت مجازی صوتی مجهز شده‌ است. علاوه بر استفاده از این دستیار صوتی، با فریمز می‌توان به موسیقی گوش داد و تماس تلفنی گرفت یا دریافت کرد.

شما با کیفیت بالایی به اطلاعات صوتی دریافتی از این عینک دسترسی پیدا می‌کنید و این موضوع در حالی است که سایر افراد نزدیک به شما این صداها را به هیچ عنوان نخواهند شنید. دستیار واقعیت مجازی صوتی فریمز با دیگر عینک‌های هوشمند تفاوت داشته و چیزی به آن چه که شما به آن نگاه می‌کنید نمی‌افزاید. به جای این کار، این دستیار هوشمند با استفاده از سنسورهای خود و موقعیت یاب دستگاه اندرویدی یا iOS شما محل حضورتان و جایی که به آن نگاه می‌کنید را تشخیص خواهد داد.

دستیار واقعیت مجازی صوتی




به طور کلی، برای ارائه تجربه‌ تعاملی بهتر، این عینک هوشمند از دستیار واقعیت افزوده خود نیز استفاده خواهد کرد. علاوه بر این موارد فریمز جدا از داشتن تکنولوژی‌های تازه، ویژگی‌های یک عینک آفتابی با کیفیت را هم داشته و برای مثال لنزهای آن تا ۹۹ درصد جلو اشعه ماورا بنفش خورشید را می‌گیرد.

در ضمن، لنز‌های این عینگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به راحتی خش برندارند و فریمز با حجمی ۴۵ گرمی، یک عینک کاملا استاندارد به شمار می‌رود. این عینک با یک بار شارژ کامل خود که نزدیک به ۲ ساعت طول می‌کشد، تا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه قابل استفاده خواهد بود. این رقم برای حالت استندبای فریمز ۱۲ ساعت است. فریمز با قیمت ۲۰۰ دلار از ماه آینده میلادی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

ظاهرا عینک‌های هوشمند بعد از یک تجربه نسبتا ناموفق در جذب مخاطب عام، بار دیگر باز خواهند گشت. اخیرا شایعاتی در مورد در حال توسعه بودن گوگل گلس ۲ هم شنیده می‌شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.