خبر جدید

» سپیدرود ۰-۵ استقلال؛ نمایش لذت بخش آبی ها در روز درخشش فرشید باقری

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

سپیدرود ۰-۵ استقلال؛ نمایش لذت بخش آبی ها در روز درخشش فرشید باقری
[ad_1]

طرفداری– تیم استقلال موفق شد در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه ۵-۰ سپیدرود رشت را شکست دهد.

مشخصات بازی

هفته پانزدهم لیگ برتر
سپیدرود رشت-استقلال
جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
داوران: حسین زرگر – محمدرضا ابوالفضلی – محمدرضا مدیرروستا – علی میرغفاری

ترکیب دو تیم

گزارش بازی

در دقیقه ۳ ارسال خطرناک فرشید اسماعیلی با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که این ضربه راهی به دروازه نبرد. در دقیقه ۱۸ توپ به نزهتی رسید اما نزهتی در حالی که در موقعیت خوبی قرار داشت نتوانست توپ را راهی دروازه کند و این موقعیت به راحتی از دست رفت. در دقیقه ۲۸ روح الله باقری با دروازه بان سپیدرود تک به تک شد که ضربه این بازیکن را کوروش ملکی در اختیار گرفت. در دقیقه ۳۴ شوت خطرناک محمد غلامی را سید حسین حسینی به خوبی دفع کرد. در دقیقه ۴۷ با حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال توپ به روح الله باقری رسید و ضربه این بازیکن را ایمان صادقی دروازه بان سپیدرود دفع کرد. در دقیقه ۶۴ حرکت انفرادی فرشید اسماعیلی باعث شد تا این بازیکن فضای مناسبی برای خود فراهم کند اما ضربه بی دقت او بع بیرون رفت. در دقیقه ۶۵ محمد غلامی صاحب موقعیت خوبی پشت محوطه جریمه شد که شوت محکم این بازیکن با فاصله کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۶۷ ضربه سر مرتضی تبریزی به تیرک دروازه سپیدرود برخورد کرد و توپ راهی به دروازه نبرد.

شرح گل

فرشید باقری؛ دقیقه ۱۲ (سپیدرود ۰-۱ استقلال): اشتباه مدافع سپیدرود باعث شد توپ پشت محوطه جریمه به فرشید باقری برسد و این بازیکن با یک شوت محکم با پای چپ دروازه را باز کرد.

فرشید باقری؛ دقیقه ۳۴ (سپیدرود ۰-۲ استقلال): با ارسال بازیکنان استقلال مجدد توپ پشت محوطه جریمه به فرشید باقری رسید و این بازیکن به مانند گل اول با شوت محکم دروازه را باز کرد.

جابر انصاری؛ دقیقه ۵۷ (سپیدرود ۰-۳ استقلال): پاس رو به جلوی طارق همام به جابر انصاری رسید و انصاری توپ را از بین پاهای دروازه بان سپیدرود تبدیل به گل کرد.

میثم تهی دست؛ دقیقه ۵۸ (سپیدرود ۰-۴ استقلال): پاس فرشید باقری با پای میثم تهی دست برخورد کرد و این درون دروازه سپیدرود قرار گرفت تا گل به خودی ثبت شود.

دقیقه ۷۳؛ رضا آذری (سپیدرود ۰-۵ استقلال): پاس رو به جلوی وریا غفوری به رضا آذری رسید و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد.

خلاصه بازی

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.