خبر جدید

» سونوگرافی شکم چه چیزی را نشان می دهد؟

  • تاریخ : 24th ژانویه 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

سونوگرافی شکمی یک تست ایمن و بدون درد است که از امواج صوتی برای تهیه تصاویر از شکم (شکم) استفاده می کند. … تصاویر سیاه و سفید ساختارهای داخلی شکم مانند آپاندیس ، روده ، کبد ، مثانه ، لوزالمعده ، طحال ، کلیه ها و مثانه را نشان می دهد. 

هزینه لیپوماتیک

بریدگی شکمی یا خارج از شکم خارج بینی شکمی: کدام یک از بهترین روشهای انکولوژیکی است؟
مونیکا سرانو ، سباستینو بینوندو

واحد کولورکتال ، بخش جراحی عمومی و هضمی ، بیمارستان دانشگاه بلوییت ، دانشگاه بارسلونا و انستیتو تحقیقات زیست پزشکی Bellvitge (IDIBELL) ، بارسلون ، اسپانیا

مشارکت ها: (I) مفهوم و طراحی: همه نویسندگان؛ (II) پشتیبانی اداری: همه نویسندگان؛ (III) تهیه مواد مطالعه یا بیماران: کلیه نویسندگان؛ (IV) جمع آوری و جمع آوری داده ها: کلیه نویسندگان؛ (V) تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها: همه نویسندگان؛ (VI) نوشتن مقاله: همه نویسندگان؛ (VII) تصویب نهایی نسخه خطی: همه نویسندگان.

مکاتبه با: سباستینو بینوندو. واحد کولورکتال ، بخش جراحی عمومی و هضمی ، بیمارستان دانشگاه بلوتیت ، C / Feixa Llarga s / n ، L'H Hospitalet de Llobregat ، بارسلونا ۰۸۹۰۷ ، اسپانیا. ایمیل: sbn.biondo@gmail.com.
جراحی تومورهای سوم تحتانی راست روده به دلیل آناتومی پیچیده لگن به ویژه دشوار است ، که می تواند به برداشتن رادیکال ناقص منجر شود. عمل برداشتن شکم (APE) عمل انتخابی برای تومورهای راست رکتوم است که به عضلات لواتورانی یا اسفنکتر نفوذ می کنند. صرفنظر از آن ، APE باعث عوارض مهمی می شود ، شیوع بالاتر نفوذپذیری حاشیه برداشت محیطی (CRM) ، بروز سوراخ شدن تومور یاتروژنیک و بدتر شدن کیفیت مزورکتوم به دلیل انقباض ناشی از حین عمل در حالی که تفکیک بین هر دو مزورکتوم دیستال و هواپیماهای لووریتانی انجام می شود. برداشتن شکم خارج از شکم خارج از رحم (ELAPE) ، که شامل برداشت گسترده تر از عضلات کف لگن است ،

لیپوماتیک شکم و پهلو

از نظر تئوری خطر حمله CRM و میزان سوراخ شدن تومور را بطور مستقل از موقعیت (مستعد در مقابل خوابیده به پشت) یا رویکرد (باز در مقابل لاپاروسکوپی) کاهش می دهد. ) این بررسی بر تجزیه و تحلیل شواهد علمی منتشر شده در حال حاضر و مقایسه هر دو روش ، APE یا ELAPE متمرکز شده است. علیرغم برخی از نشریات ، از نظر کاهش درگیری CRM ، سوراخ شدن iatrogenic یا عود موضعی ، یک مزیت احتمالی را مشاهده می کنیم ، شواهد کافی برای تأیید برتری ELAPE در مقایسه با APE معمولی از نظر نتایج انکولوژیکی وجود ندارد. به طور کلی ، میزان مشابهی از عوارض بعد از عمل برای هر دو روش شرح داده شده است. مطالعات آینده نگر ، کنترل شده و تصادفی بیشتر مورد نیاز است تا نتیجه بگیریم کدام یک از دو روش بهترین درمان آنکولوژیکی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.