خبر جدید

» سرمایه گذاری در گرجستان با خرید ملک در گرجستان

  • تاریخ : 25th ژانویه 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

خرید ملک در گرجستان

خرید ملک در گرجستان با اهدافی نظیر مهاجرت به گرجستان یا سرمایه گذاری برای اخذ اقامت گرجستان انجام میشود.

اولین مزیت خرید ملک در گرجستان، دریافت اقامت این کشور است. مهم ترین قانونی که دولت این کشور برای افزایش معاملات ملکی در گرجستان انجام داد، قانون اخذ اقامت برای خریداران املاک گرجستان است.
طبق این قانون هر فرد میتواند از طریق خرید یک ملک با قیمت بیش از ۱۰۰ هزار دلار آمریکا، اقامت یک ساله این کشور را دریافت کند و پس از آن در صورتی که در طول این اقامت مشکلات قانونی را در این کشور به وجود نیاورد، میتواند اقامت خود را تمدید کند.

املاک گرجستان به چند دسته آپارتمان در گرجستان، ویلا در گرجستان، مغازه در گرجستان، زمین در گرجستان تقسیم میشود

به محض اینکه خرید ملک در گرجستان را در موتورهای جستجو سرچ کنید یا وارد فرودگاه شهر تفلیس شوید با ده ها شرکت و مجموعه های مختلفی روبرو می شوید که خدمات متفاوتی را در گرجستان ارائه می دهند.

وب سایت شرکت بین المللی "آوا جورجیا" توصیه میکند قبل از هر اقدام عجولانه ابتدا سفری به گرجستان داشته باشید و پس از تحقیق و بررسی محلی، بدون عجله اقدام به خرید ملک در گرجستان نمائید.

سرمایه گذاری در گرجستان

سرمایه گذاری در گرجستان مستلزم مشاوره و بررسی های دقیقی است که باید مرحله به مرحله انجام شود.

اگر با توجه به نوسانات اخیر قیمت دلار و به طبع آن، قیمت اجناس دیگر، کمی برای سرمایه گذاری در ایران نگران و مردد شده باشید. از همین رو بهترین انتخاب ممکن، سرمایه گذاری در گرجستان است.

هزینه های گذران زندگی در کشور گرجستان پایین است و این موضوع باعث میشود تا شهروندان این کشور قدرت خرید بالایی داشته باشند.

حقوق یک نیروی گرجی چیزی بیشتر از ۴۰۰ دلار است. اگر این حقوق را با قیمت دلار حال حاضر کشور خود محاسبه کنیم، از وضعیت مناسب سرمایه گذاری در گرجستان با خبر میشویم.

اقامت گرجستان

اقامت گرجستان یا ویزای مهاجرتی گرجستان چند روش کاربردی دارد که راحت ترین روش اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان یا سرمایه گذاری در گرجستان است.

روش اقامت کاری گرجستان یا اقامت کارمندی گرجستان نیز طرفداران زیادی را دارد، اما با توجه به تغییرات قوانین اخیر به سادگی قابل انجام نیست و درصد بالایی برای ریجکت دارد.

باید بدانید که منظور از اقامت، دریافت اجازه زندگی برای یک یا چند سال در کشوری خارجی است.

فردی که اقامت گرجستان را به دست بیاورد، به غیر از پاسپورت و حق رأی، از تمامی حقوق شهروندی برخوردار میشود.

منبع: آوا جورجیا – وب سایت جامع مهاجرت به گرجستان

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.