خبر جدید

» ساری: پس از ۵۵ دقیقه به یک تیم دیگر تبدیل شدیم و دلیل آن را نمی دانم؛ منچسترسیتی بهترین تیم اروپا است

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

ساری: پس از ۵۵ دقیقه به یک تیم دیگر تبدیل شدیم و دلیل آن را نمی دانم؛ منچسترسیتی بهترین تیم اروپا است
[ad_1]

طرفداری– چلسی در حالی که از وولورهمپتون پیش بود، در پایان کار را با نتیجه ۲-۱ به حریف خود واگذار کرد. مائوریتزیو ساری که دومین شکست در سه بازی گذشته خود را تجربه می کند، پس از این بازی در کنفرانس خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش فوتبال لندن، مائوریتزیو ساری به سوالات زیر پاسخ داد:

از افت ناگهانی بازی چلسی شگفت زده شدید؟

فکر می کنم برای ۵۵ دقیقه بسیار خوب بازی کردیم. یک گل بر روی تصادف دریافت کردیم. بر تمام بازی کنترل داشتیم. ناگهان به یک تیم دیگر تبدیل شدیم و دلیل آن را نمی دانم. بسیار نگرانم. نه برای نتیجه بلکه برای این موضوع که نتوانستیم پس از دریافت گل اول، به آن واکنش نشان دهیم.

بر روی موراتا پنالتی شد؟

نمی دانم. می توانستیم چهار یا پنج گل به ثمر برسانیم .موقعیت هایمان را از دست دادیم. 

ترکیب متفاوت

اگر پس از ۵۵ دقیقه نخست این را از من می پرسیدید، می گفتم که خوشحال هستم. همه چیز را از دست دادیم. می تواند اتفاق بیفتد ولی فکر آن را نمی کردم.  

دومین شکست در سه بازی گذشته

همان طور که گفتم منچسترسیتی در سطح دیگری قرار دارد. آن ها با ما در یک سطح نیستند. باید بازی کنیم و برای حضور در جمع چهار تیم برتر بجنگیم. این نتیجه برای چنین هدفی، کار را سخت می کند. در تمام بازی ها باید برای امتیاز بجنگید. در سری آ با ۹۱ امتیاز قهرمان نشدم و می دانم باید برای تمام امتیازات بازی کرد. 

در دومین گل وولورهمپتون، اشتباهی در چینش چلسی رخ داد؟

نمی دانم. اما مهم است که درباره نگرشمان صحبت شود. هنگامی که گل اول را دریافت کردیم، آن تیم همیشگی نبودیم. باید بفهمم که چرا. فقط یک گل دریافت کردیم و باید در ۳۵ دقیقه بعد از آن بهتر بازی می کردیم. 

این شکست، بازی روز شنبه را سخت تر می کند؟

خیر. همان طور که قبلا نیز گفتم منچسترسیتی بهترین تیم اروپا و شاید جهان است. آن ها می توانند لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند با این حال این بستگی به شرایط آن لحظه دارد. بعد از این مسابقه، ما اعتماد به نفس خود را از دست دادیم و شاید این بهتر باشد. بعضی اوقات بازیکنان، بیش از حد اعتماد به نفس خود را نشان می دهند. 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.