خبر جدید

» راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم
[ad_1]

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

 

امروز در خدمتتون هستیم تا شما رو در رسیدن به یک راه کسب درآمد موفق راهنمایی کنیم ولی مهم این است که شما برای  رسیدن به هدفتان تا چه اندازه برنامه ریزی کرده اید و ایا باورش دارید ؟

با خودتون روراست باشید چون هیچ هدفی به سرانجام نمی رسد مگر اینکه معیارهای ارزشمندی را براش تعریف کنید تا با گذشت زمان نتایج قابل قبولی عاید شود.

چطور از دستگاه های جوجه کشی کسب درآمد کنیم ؟

 

 

 

تا حالا شده به کسب درآمد از طریق ماشین های جوجه کشی فکر کنید. یک حرفه جدید برای استقلال در کسب موفقیت چیزی که با یک سرمایه جزئی و اولیه قابل راه اندازی هست و نیاز به هیچ تخصص خاصی ندارید چون با یک کارگر هوشمند که مجهز به سنسورهای حساس و دقیق هست طرف حسابید این کارگر هوشمند  و همون سرمایه جزئی و ابتدایی در واقع خرید یک ماشین جوجه کشی هست که اگر شامه اقتصادی خوبی داشته باشین بی درنگ اقدام به این کار می کنید . خیلی از پرنده فروشی ها هستند که با با یک دستگاه کوچک خانگی کسب و کارشون رو شروع کردند و با پرورش پرنده های خاص مثل طوطی، کاسکو، طاووس و عروس هلندی و … مغازه شونو به یک منبع درآمدهای بزرگ تبدیل کردند و به استقلال مالی رسیدند طوری که حتی از فروش تخم های نطفه دار و پرهای این پرندگان خاص به بهترین شکل کسب درآمد می کنند.سوال من اینه چرا شما نتونید یکی از همین آدمهای موفق دور و برتون باشید ؟

برای صحت ادعای من برید پرس و جو کنید تا متوجه شوید همین آدمها با فروش یک کاسکوی چند ماهه یا پرنده هایی با نژادهای خاص مثل طاووس، عروس هلندی، مرغ مینا، انواع طوطی و فنچ درآمدهای میلیونی بدست می آورند مبالغی که حتی  در حسابهای مالی بسیاری از بازاریان پیدا نمی شود.

 

پیشنهاد من این است یک دستگاه جوجه کشی بخرید و به کار جوجه گیری  از پرندگان زینتی  که قیمت آنچنانی هم ندارند مشغول شوید کاری که نه تخصص خاصی را طلب می کند و نه نیاز به سرمایه بالایی دارد. یک فضای کوچک به اندازه چند متر در منزل، راه پله ها حتی گوشه کنار پارکینگ های خانه تان را برای جا دادن دستگاه جوجه کشی که جای زیادی هم اشغال نمی کند اختصاص بدهید و تعدادی پرنده مولد خریداری کنید ( برای شروع کار یک جفت هم کفایت می کند) تا شروع به جفت گیری کنند و پرنده مادر تخم های نطفه دار بگذارد.

تخم های نطفه را  داخل دستگاه های جوجه کشی که مخصوص جوجه گیری از این نوع پرندگان هستند و قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند بگذارید دستگاه هایی که برند های متفاوتی دارند و حتی با برق خانگی هم کار می کنند. بعد از گذشت چند هفته و یا کمتر از دو الی سه هفته بسته به نوع پرنده ایی که انتخاب کردید دستگاه های جوجه کشی شما تبدیل به یک دستگاه پول ساز خواهد شد و یا مرغی که همیشه تخم طلا می گذارد. جوجه هایکی یکی سر از تخم بیرون می آورند و شما را در برداشتن قدم های بزرگتری یاری خواهند کرد.

 

توجه داشته باشید به هیچ عنوان تخم های نطفه دار را از اینترنت خریداری نکنید و یا حدالامکان از یک جای مطمئن تهیه کنید که برای کوچکترین ضرر مادی به شما تضمین بدهد از طرفی بعضی نژادهای خاص هستند که نیاز به پرنده مادر دارند و پرورش آنها  در هفته های اول زندگی بدون پرنده مادر امکان پذیر نیست  پس منطقی ترین پیشنهاد ما این است که مولد ها را حتی به اندازه یک جفت خریداری کنید تا نتیجه تاثیر گذار تری داشته باشد.

 

 

 

 

البته هستند کسانی که از ماشین های جوجه کشی خانگی حتی برای فروش پرنده های گوشتی مثل غاز، مرغ، بوقلمون و … هم استفاده می کنند . همه اینها توضیحاتی هستند که به شما آگاهی های لازم درباره استفاده از دستگاه جوجه کشی را بدهیم تا اطلاعات لازم را برای شروع کسب درآمد جدید از پرورش پرندگان اهلی و زینتی را بدست آورید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

شاید اگر تا این لحظه با ما همراه بودید سولی در مورد دستگاه جوجه کشی داشته باشید اینکه دستگاه جوجه کشی چیست؟

ماشین جوجه کشی وسیله ای ست که عملکرد مرغ مادر در آن شبیه سازی شده است و وقتی تخم های نطفه دار را در آن می گذارید با گذشت زمان بدون نیاز به پرنده مادر جوجه ها سر از تخم بیرون می آورند ولی این کار برخلاف تصور خیلی ها مختص مرغداری ها پرورش دهندگان طیور نیست  که نیاز به دستگاه های بزرگ داشته باشد.پاسخ ما منفی است چرا که شما با تهیه یک دستگاه  جوجه کشی کوچک خانگی در منزل هم می توانید مبادرت به این کار کنید.

 

 

یکی دیگر از راه های کسب درآمد به وسیله ماشین های جوجه کشی ،جوجه گیری از پرنده های مختلفی چون کبک، بوقلمون، غاز، مرغ و پرورش بلدرچین می باشد که با گذشت چند هفته یا نهایتا چند ماه مبالغ بسیار زیادی  را نصیب شما خواهد کرد . جوجه گیری از پرنده بلدرچین یا نمونه بارزی بر ادعای ماست چرا که فضای بسیار کمی برای نگهداری اشغال می کنند و غ
ذایی که می خورد، روزانه ۲۵ گرم است و اصلا  هزینه زیادی ندارد و  مهمتر از همه اینکه در عرض ۴۰ روز بعد از تولد شروع به تخمگذاری می کنند و تخم ها بعد از گذشت کمتر از سه هفته به دنیا می آیند و به گله های مولد اضافه می شوند به طور مثال اگر شما یک فضای ۲۰ متری را به این کار اختصاص دهید و چند قفس بلدرچین تهیه کنید میزان درآمد روزانه شما از فروش تخم و گوشت پرنده چیزی معادل ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود و درآمد ماهیانه شما از یک فضای ۲۰ متری  تا ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان ارزیابی می شود. قبول کنید این مبلغ به راحتی نصیب کسانی که شغل ثابت  یا بازاری دارند نمی شود ان هم با کمترین سرمایه!

 

 

 

پرورش و جوجه گیری از بوقلمون  ایده بسیار خوبی برای درآمدزایی و پولسازی است . شما اگر حتی یک دستگاه جوجه کشی بخرید و چند پرنده مولد داشته باشید از فروش جوجه ها پول خوبی نصیبّ تان خواهد شد یا نه اگر روزی قصد گسترش کارتان را داشتید یک فضای ۳۰۰ متری تهیه کنید که بتوانید ۱۰۰۰ قطعه بوقلمون در آن نگهداری کنید . میدونید قیمت تخم نطفه دار بوقلمون تا دیروز ۵ هزار تومان بود ولی با توجه به نوسانات بازار عرضه و تقاضای بازهم قیمت بالاتری دارد و یا اینکه بوقلمون نه ماهه قیمتی بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان دارد  نیاز به ماشین حساب ندارید مبلغی در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون که سود شما از آن ۵۰ به ۵۰ است  چون نه تنها سرمایه اولیه تان سر جایش است بلکه شما در کمتر از چند ماه درآمد بسیار خوبی را بدست آورده اید که با گذشت زمان در حال افزایش خواهد بود.

پرورش و جوجه کشی از  مرغ های بومی ارگانیک یا کبک، غاز، اردک، و قرقاول هم فعالیت های پر سود دیگری است که می توان به آنها اشاره کرد که دستگاه های جوجه کشی مناسب برای این نوع پرنده ها مبلغی بین یک تا پنج میلیون دارد که در برندهای مختلف ایرانی تولید و عرضه می شود. البته نوع ایرانی خارجی آن هم موجود است ولی بیشتر دستگاه های بی کیفیت چینی مثل کاکس و … است که اگر تصمیم به خرید این نوع دستگاه ها گرفتید منتظر ضررهای بعدی باشید این چیزی نیست که من ادعا می کنم همه ما می دانیم که اجناس چینی به بدترین شکل امتحان خود را پس داده اند پس منطقی  است که به هیچ عنوان در صدد خرید آن دستگاه ها نباشید شاید اگر ایران از برندهای صاحب نامی چون جیمز وی محروم نبود گزینه بهتری برای انتخاب بودند.

 

 

پرورش و جوجه گیری از تخم شتر مرغ هم یکی دیگر از راه های کسب درآمد پر سود است. قبل از اینکه قیمت ها شکل نجومی به خود بگیرند تخم این پرنده ۱۰۰٫۰۰۰ تومان و جوجه یک ماهه شترمرغ ارزشی معادل ۳۵۰٫۰۰۰ تومان داشت و خود شتر مرغ تا ۵۰۰۰٫۰۰۰ تومان ارزش گذاری شده بود مطمئنا در بازار کنونی قیمتها بسیار بالاتر از این مبلغ است.

اگر شما زمین ۵۰۰ متری داشته باشید قادر خواهید بود ۱۰۰ راس شتر مرغ را در آن پرورش دهید و این یعنی بدست آوردن یک گنج بزرگ  و سودهای کلان برای کسی  است که قصد فروش جوجه و مولد های تخم گذار و گوشتی را دارد و حتی فروش  تخم ، گوشت و پوست و پر این پرنده را هدف کار خود قرار داده است . قیمت ماشین‌های جوجه کشی شترمرغ بالاتر از ماشین جوجه کشی دیگر است و کلا نیاز به سرمایه بیشتری نسبت به بقیه پرندگان دارد.

بسیاری از مرغداری ها از ماشین های صنعتی و بزرگ  برای جوجه کشی از مولدین پرنده های گوشتی استفاده می کنند . خیال نکنید تمام گوشت های مرغی که از بازار بخرید و برای درست کردن غذا از آنها استفاده می کنید؛  مرغ ها در بدنیا آمدن آنها نقش دارد چون دستگاه های صنعتی و بزرگ جوجه کشی ماهانه ظرفیت تولید یک میلیون قطعه جوجه یک روزه را دارند که پرورش دهندگان برای بهره برداری این تعداد از انواع دستگاههای صنعتی بزرگ استفاده می کنند . اگر سرمایه کافی دارید، تخم های نطفه دار، استاندارد و اصلاح شده را از شرکتهای متخصص تهیه کنید و با دستگاه های جوجه کشی صنعتی بزرگ به جوجه های یک روزه تبدیل کنید و به مرغداری ها بفروشید البته نیاز به سرمایه بالایی دارد و بنده صرفا جهت اطلاع به آن پرداختم شاید در بین شما خوانندگان بزرگوار هستند کسانی که سرمایه کافی در اختیار دارند و قادر هستند در این کارهای بزرگ سرمایه گذاری کنند.

   ولی مطمئنا در بین شما خوانندگان و علاقه مندان به کسب کار پرورش پرندگان اهلی و زینتی هستن کسانی که سرمایه بسیار اندکی دارند و ممکن است توان مالی برای خرید حتی ارزان ترین دستگاه جوجه کشی را هم نداشته باشند .

مژده برای کسانی که عزم خود را جزم کرده اند تا روی پای خود بایستند . از کارشناسان و تکنسین های دستگاههای جوجه کشی خواسته ایم تا ترفند های ساخت دستگاه جوجه کشی را با استفاده از چند وسیله ارزان و قابل دسترسی  به شما آموزش دهند . در انتهای این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید و با رعایت اصول و گام های اولیه در ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی شیرینی پایان کار را از صفر تا صد احساس کنید.

 

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.