خبر جدید

» درگذشت کاپیتان سابق تراکتورسازی :: ورزش سه

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

درگذشت کاپیتان سابق تراکتورسازی :: ورزش سه
[ad_1]



کد خبر: ۱۵۶۷۷۰۹/۳۹

زمان: ۱۷:۳۱  
۱۳۹۷/۰۸/۱۹

بازدید: ۱۰۸,۳۰۴


خبر تلخی که فوتبال تبریز را عزادار کرد


کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی ظهر امروز دار فانی را وداع گفت.

 

به گزارش “ورزش سه”، حسین حسن‌دخت کاپیتان تراکتورسازی در دهه ۷۰ که فوتبالدوستان آذربایجانی خاطرات زیادی با او دارند، امروز در سن ۵۱ سالگی درگذشت. حسن‌ دخت علاوه بر اینکه در دوران فوتبالش یکی از بازیکنان ارزشمند و تاثیر گذار برای تراکتورسازی بود و در بازی‌های زیادی بازوبند کاپیتانی تیمش را بر دست بست و عملکرد خوبی داشت، در دوران مربیگری نیز خدمات ارزنده ای را به قرمزپوشان فوتبال آذربایجان ارائه کرد.


او که نزد فوتبالی‌های تبریز محبوبیت زیادی هم داشت علاقه زیادی به کار در فوتبال پایه داشت و به همین خاطر چندین بار پیشنهاد حضور در کادرفنی بزرگسالان تراکتورسازی را رد کرد تا در این مقطع فعالیت کند. او تا قبل از مرگ سرمربی امیدهای تراکتورسازی بود و روزهای درخشانی را با این تیم سپری کرد.


حسن‌دخت چند بار عنوان بهترین مربی پایه‌ها در فوتبال آذربایجان را به دست آورد و سال گذشته از سوی کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین مربی پایه در کشور انتخاب و معرفی شد.

 


او شاگردان خوبی را در سال‌های گذشته تربیت کرد و به فوتبال آذربایجان داد و در کار خودش نمونه بود. فردی که زحمات زیادی برای فوتبال آذربایجان کشید رفاقت نزدیکی نیز با فوتبالیست‌های مطرح ترک زبان مثل رسول خطیبی، علی اکبر استاد اسدی، علیرضا اکبرپور و … داشت و به همین خاطر خبر مرگ او در ۵۱ سالگی امروز فوتبال آذربایجان را در شوک بزرگی فرو برد.


ورزش سه درگذشت این فوتبالیست نامی و مربی سازنده را به خانواده حسن‌دخت و همه فوتبالدوستان به خصوص اهالی فوتبال در استان آذربایجان شرقی تسلیت می‌گوید.

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.