خبر جدید

» حفاظ شاخ گوزنی, حفاظ روی دیوار, شاخ گوزنی, حفاظ دیوار

  • تاریخ : 25th آگوست 2019
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

 

 

حفاظ شاخ گوزنی, حفاظ روی دیوار, شاخ گوزنی, حفاظ دیوار

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است و توسط دستگاه های گیوتین بریده شده است و  سر این حفاظ های شاخ گوزنی بسار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد. که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود .حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی
۲۰ ســال سابـقـه با بیش از ۱۸۰۰ پـروژه مـوفـق
بزرگترین تولیدکننده حفاظ ایران-ارسال به سراسر کشور
فروش مستقیم کارخانه بدون واسطه
تیم نصـاب حرفه ای با بیمه مسولیـت
مشاوره و کارشناسی رایگان

انواع حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی برای راضی کردن سلیقه های متنوع و هماهنگی با انواع نمای ساختمان , دارای مدلهای متنوعی است :

    حفاظ مدل شاخ گوزنی
    حفاظ مدل بوته ای
    حفاط مدل نیزار
    حفاط مدل لیلیوم
    حفاظ روی دیوار مدل نیزار

حفاظ مدل نیزار

حفاظ مدل نیزار جزو جدید ترین مدلهای حفاظ شاخ گوزنی است . ترکیب لبه های تیز و برنده فلزی که به بصورت منظم و متراکم کنار هم به شکل قوسی قرار گرفته اند. ساختار این حفاظ روی دیوار طوری طراحی شده که بیشترین ایمنی را همراه با زیبایی و تناسب  به شما ارائه میکند.
امنیت / استحکام / زیبایی

یکی از بزرگترین مزیت های انواع حفاظ شاخ گوزنی و بخصوص حفاظ مدل نیزار ؛ عامل بازدارندگی آن است. با وجود این حفاظ بر روی دیوار شما , سختی عبور و میزان آسیب احتمالی برای عبور آنقدر بالا می رود که حتی فکر عبور از این حفاظ هم برای هر فرد غیر ممکن جلوه می کند.

اگر به برای دیوار عمارت خود به دنبال حفاظی هستید که امنیت آن را ۱۰۰% تضمین کند و هم زیبایی آن را حفظ کند؛  ما به شما حفاظ مدل نیزار را پیشنهاد می کنیم.
حفاظ رودی دیوار مدل : نیزار

حفاظ روی دیوار مدل نیزار
اندازه های قابل ساخت:

اندازه استاندارد برای ساخت حفاظ روی دیوار مدل نیزار ؛ سایز های:  90 سانتیمتر – 100 سانتیمتر و ۱۱۰ سانتیمتر میباشد. با این وجود کارخانه حفاظ سازه این آمادگی را دارد که مدل نیزار را در اندازه دلخواه شما بسازد و هیچ محدودیتی برای ساخت حفاظ در سایزهای مختلف وجود ندارد.
رنگ آمیزی با جدید ترین  روش:

در گذشته از ترکیب ضدزنگ و رنگ برای رنگ آمیزی قطعات فلزی استفاده میشد که معایب فراوانی داشت از جمله عمر کوتاه و کیفیت پایین. به روزترین روش رنگ آمیزی حفاظ های فلزی , رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک و پخت رنگ پودری داخل کوره با دمای خاص میباشد که بهترین کیفیت و دوام ممکن را ارائه میکند.

کارخانه حفاظ سازه با استفاده از کادر مجرب و باتجربه خود و تجهیز به تکنولوژی روز و استفاده از رنگ های پودری درجه یک , برای تمام محصولات خود از روش الکترواستاتیک و پخت داخل کوره استفاده میکند. این روش رنگ آمیزی قطعا بهترین کیفیت و دوام ممکن را ارائه میکند.

انتخاب رنگ با سلیقه شما و در صورت تمایل , متناسب با نمای ساختمان انجام خواهد شد و هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد. در صورت صلاحدید میتواندی از راهنمایی مشاوران ما برای انتخاب رنگ استفاده کنید.
چرا حفاظ سازه؟

    15سال سابقه درخشان با صدها پروژه موفق در تمام ایران و خاورمیانه
    استفاده از کادر مجرب و با تجربه
    استفاده از آهن آلات و مواد استاندارد درجه یک
    ارسال به تمام ایران و خاورمیانه
    استفاده از جدیدترین روش رنگ حفاظ: رنگ کوره ای الکترو استاتیک
    جوشکاری CO2 با بالاترین کیفت
    پشتیبانی فنی و مشاوره در تمام مراحل

    از اولین تماس تا پایان نصب حفاظ در کنار شما خواهیم بود.
 ؛ تایید و رضایت مشتری مهمترین مرحله کار است .
 

نسل جدید حفاظ روی دیوار که در عین حال ایمن ترین نوع آن نیز میباشد انواع مدل های حفاظ شاخ گوزنی است که به دلیل ویژگی های ممتاز خود در سالیان اخری مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است:  امنیت بالا , قیمت پایین , زیبایی , قابلیت ساخت در ابعاد و تراکم های مختلف و تنوع در رنگ باعث شده حفاظ های شاخ گوزنی انتخاب اکثر خریداران برای حفاظ روی دیوار خود باشد.

رنگ آمیزی با روش های مدرن

در گذشته از ترکیب ضدزنگ و رنگ برای رنگ آمیزی قطعات فلزی استفاده میشد که معایب فراوانی داشت از جمله عمر کوتاه و کیفیت پایین. به روزترین روش رنگ آمیزی حفاظ های فلزی , رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک و پخت رنگ پودری داخل کوره با دمای خاص میباشد که بهترین کیفیت و دوام ممکن را ارائه میکند.

کارخانه حفاظ سازه ؛ تولید کننده انواع شاخ گوزنی ؛ با استفاده از کادر مجرب و باتجربه خود و تجهیز به تکنولوژی روز و استفاده از رنگ های پودری درجه یک , برای تمام محصولات خود از روش الکترواستاتیک و پخت داخل کوره استفاده میکند. این روش رنگ آمیزی قطعا بهترین کیفیت و دوام ممکن را برای رنگ آمیزی انواع حفاظ نامنظم و حفاظ کلاسیک ارائه میکند.

انتخاب رنگ با سلیقه شما و در صورت تمایل , متناسب با نمای ساختمان انجام خواهد شد و هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد. رنگ آمیزی ترکیبی (۲رنگ) روش معمول برای حفاظ مدل لیلیوم است که معمولا برای بدنه لیلیوم از یک رنگ و برای گلهای لیلوم نیز از رنگ دیگری استفاده میشود.

انواع دیگر نرده شاخ گوزنی را اینجا ببینید: حفاظ بوته ای , حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ مدل آبشاری , حفاظ مدل نیزار , حفاظ مدل لیلیوم
چرا حفاظ سازه؟

    15سال سابقه درخشان با صدها پروژه موفق در تمام ایران و خاورمیانه
    استفاده از کادر مجرب و با تجربه
    استفاده از آهن آلات و مواد استاندارد درجه یک
    ارسال به تمام ایران و خاورمیانه
    استفاده از جدیدترین روش رنگ حفاظ: رنگ کوره ای الکترو استاتیک
    جوشکاری CO2 با بالاترین کیفت
    پشتیبانی فنی و مشاوره در تمام مراحل

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای
حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای
از تاثیرات دوران انقلاب صنعتی در روند تولیدات، تولید به صورت انبوه بود که در تمام صنایع قابل مشاهده می باشد. در صنعت فلز و صنایع وابسته نیز چنین اتفاقی قابل مشاهده است، از بیان توضیحات بیشتر در مورد تاثیرات انقلاب صنعتی بر روی صنعت فلز صرف نظر کرده و مستقیم به مبحث اصلی خود یعنی حفاظ روی دیوار می پردازیم…

 
با توجه به وجود سیستم های امنیتی متنوع در بازار امروز از قبیل سیستم های امنیتی درب و پنجره های ساختمان، دوربین مدار بسته و غیره همچنان وجود مانع فیزیکی آن هم بر روی خارجی ترین لبه ساختمان یعنی دیوار محوطه ضروری به نظر می رسد.قطعا مهمترین انگیزه استفاده از حفاظ روی دیوار برقراری امنیت بوده که این وظیفه بعد از سالها به عهده نسل اول آن سیم های خاردار، نسل دوم آن حفاظ های سرنیزه ای و هم اکنون نسل سوم آن حفاظ شاخ  گوزنی و حفاظ بوته ای است.

 
در حال حاضر ایمن ترین حفاظ در بازار ایران نرده شاخ گوزنی و بوته ای بوده که در ارتفاع ها، تراکم های طولی و عرضی و همینطور نحوه رنگ آمیزی و جوشکاری مختلف ارایه می گردد.

 
صنایع فلزی کاوه با توان تولید ۸۵۰۰ متر در ماه بصورت میانگین از بزرگترین های بازار به شمار می رود. حفاظ شاخ گوزنی وحفاظ بوته ای در ارتفاع ۳۰  الی ۱۴۰ سانتی متر تولید می شود، هر ارتفاع نیز در تراکم طولی ۸،۱۰،۱۲ و تراکم عرضی ۶ و ۵ عرضه می گردد. این نوع از حفاظ روی دیوار به صورت الکترواستاتیک (کوره ای) و پیستوله ای ( روغنی) رنگ آمیزی شده و میتوان با استفاده از جوش CO2 یا الکترود جوشکاری شود.

 
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب حفاظ روی دیوار بوده که در مقاله ای تحت عنوان  فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی  به صورت مفصل تشریح شده است، اما بصورت کلی بازه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای در تهران از ۴۴ هزار تا ۱۳۲ هزار تومان می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.