خبر جدید

» جام خواجه نصیر را چه کسی می‌برد؟

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

جام خواجه نصیر را چه کسی می‌برد؟
[ad_1]

هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران از روز شنبه ۱۷ آذر ماه با سخنرانی رئیس جهاد دانشگاهی آغاز و روز سه شنبه برترین مناظره‌گران ایران و چهار برنده جام خواجه نصیر اعلام می‌شوند.

به گزارش ایسنا، با سخنرانی رئیس جهاد دانشگاهی و تعدادی از میهمانان ویژه، هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی شنبه ۱۷ آذر ماه به میزبانی خبرگزاری ایسنا برگزار می‌شود.

از صبح روز شنبه ۱۸ آذر ماه نیز ۱۲ گروه شرکت کننده در این دوره از مسابقات با حضور در سالن دانشگاه علم و فرهنگ مناظره‌های خود را آغاز می‌کنند. روند مسابقه به این شکل است که هر گروه ابتدا شش دقیقه، سپس دو فرصت سه‌دقیقه‌ای و در نهایت چهار دقیقه برای دفاع از نظرات خود زمان دارند.

پس از مناظره، دو گروه از سالن خارج می‌شوند و هیئت داوران متشکل از سه استاد دانشگاه و سه دانشجوی برتر دوره‌های قبل، ۱۵ دقیقه به مشورت با هم پرداخته و نتیجه مناظره را اعلام می‌کنند.

با انجام شش مناظره بین ۱۲ گروه شرکت کننده مسابقات دور اول به پایان رسیده و شش گروه برتر به دور دوم راه می‌یابند. در دور دوم مناظره‌ها نیز که صبح روز دوشنبه انجام می‌شود، سه مناظره انجام و سه برنده این دوره به همراه برترین بازنده آن راهی نیمه نهایی مسابقات می‌شوند.

عصر روز دوشنبه نیز با انجام دو مناظره دو گروه برتر هفتیمن دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران مشخص شده و این دو تیم خود را برای برگزاری فینال آماده می‌کنند.

صبح روز سه شنبه ۲۰ آذر ماه تالار کاظمی آشتیانی دانشگاه علم و فرهنگ شاهد برگزاری فینال مسابقات با موضوع «تهدید به بستن تنگه هرمز، سیاست مؤثری در رویارویی با فشارهای بین المللی و تهدیدات خارجی است» خواهدبود.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، پس از برگزاری مناظره فینال و در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، دبیر هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران و رئیس جهاد دانشگاهی سخنرانی کرده و کلیپ شش دوره مسابقات پخش می‌شود و در نهایت برنده هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران اعلام و جام خواجه نصیر به تیم برنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.