خبر جدید

» به زودی شاهد معرفی Crash Team Racing Remaster خواهیم بود

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

به زودی شاهد معرفی Crash Team Racing Remaster خواهیم بود
[ad_1]

به نظر می‌رسد اکتیویژن برنامه ریمستر کردن عناوین محبوب و خاطره انگیز Crash را در دستور کار خود قرار داده است. پس از عرضه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار است به زودی شاهد رونمایی از نسخه ریمستر شده از بازی Crash Team Racing باشیم.

طی هفته گذشته اکتیویژن برای برخی از دست اندرکاران و فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی پکیج‌هایی را فرستاده که به نوعی خبر از معرفی این بازی می‌دهند. در گذشته نیز اکتیویژن پیش از معرفی Spyro Reignited Trilogy کار مشابهی را با فرستادن بسته‌هایی حاوی تخم‌های اژدهای اسپایرو کرده بود.

به همین ترتیب، برخی از این افراد بیسکوییت‌های مخصوص و برخی دیگر تاس‌هایی نارنجی رنگ دریافت کرده‌اند. با توجه به متن نامه‌ای که همراه تاس‌ها فرستاده شده و همچنین طرح روی بیسکوییت‌ها می‌توان اعلام که به زودی شاهد بازگشت دوباره Crash Team Racing خواهیم بود.




طبق ادعای یوروگیمر، اکتیویژن به صورت رسمی Crash Team Racing remaster را در هفته جاری معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه مراسم The Game Awards نیز در همین هفته و درواقع دو روز دیگر برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد طی این مراسم شاهد رونمایی اکتیویژن خواهیم بود.

Crash Team Racing در سال ۱۹۹۹ برای کنسول پلی‌استیشن عرضه شد. بازی توسط استودیو Naughty dog ساخته شد و سونی نیز مسئولیت انتشار آن را بر عهده داشت. علاوه بر بخش تک نفره، شاهد بخش چند نفره نیز در این بازی بودیم.

با وجود این که سال‌ها پیش این بازی نیز همانند دیگر قسمت‌ها از سری بازی‌های کرش در انحصار سونی و کنسول پلی‌استیشن بود، اما نسخه ریمستر شده Crash Bandicoot N.Sane Trilogy روی کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ نیز عرضه شد.

مشخص نیست آیا اتفاق مشابه نیز برای Crash Team Racing remaster رخ می‌دهد یا خیر. برای مشخص شدن تمام این فرضیات تا مراسم The Game Awards صبر خواهیم کرد. با پوشش دیجیاتو از این مراسم همراه باشید.

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.