خبر جدید

» استفاده از ماساژ درمانی برای از بین بردن دردهای عضلانی و نقطه ای

  • تاریخ : 25th ژانویه 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

بسیاری از مردم درد نقاط ماشه را تجربه کرده اند ، حتی اگر نمی دانند نقاط ماشه چیست. با نقاط طب سوزنی یا "فشار" اشتباه گرفته نشود ، معمولاً در ماوس هایی که بیش از حد کار می کنند یا مجروح می شوند از ریزش ، فشارها و اسپری ها دیده می شوند. یکی از دلایل عمده نقاط برجسته انقباض عضلانی ایزومتریک زیر مکسیمال (انقباض بدون کوتاه شدن) عضله است .هنگامی که مدت زمان طولانی ایستا را نگه می داریم ، بدون اینکه آنها را کوتاه کنیم چندین عضله منقبض می شویم. این راه حل مناسب برای نقاط ماشه و درد میوفا است ، زیرا هر کسی که تمام روز در یک کامپیوتر می نشیند می تواند گواهی دهد!
از نظر ژنت تراول و دیوید سیمونز ، امتیازات قابل تحریک "لکه های بیش از حد قابل تحرک در عضله اسکلتی هستند که با یک گره قابل لمس حساس در یک باند محکم (از عضله) همراه هستند".آموزش ماساژ.
برای واجد شرایط بودن به عنوان نقطه شروع باید معیارهای خاصی رعایت شود:
نکته باید بر روی فشرده سازی مناقصه باشد
باید عضله ای محکم باشد
باید درد ارجاع شود
و درمانگر باید بتواند از طریق فشرده سازی نقطه ماشه ، الگوهای درد را بازتولید کند.
در طب سنتی چینی (TCM) ، نقاط ماشه با رکود خون و / یا Qi در سطح اسکلتی عضلانی همراه است.آموزش طب سنتی.
روش سنتی برای انتشار نکات برجسته
روش سنتی برای آزادسازی نقاط ماشه ، فشرده سازی و نگه داشتن ، اعمال فشرده سازی ایسکمیک است. این تکنیک خون و لنف را از ناحیه بیرون می کشد و علامت نقطه شروع را آزاد می کند. یکی از مشکلات استفاده از این تکنیک این است که درمانگر باید برای مدت زمان طولانی فشار قابل توجهی بر روی ماشه بگذارد ، که می تواند برای درمانگر و مشتری دردناک باشد.
یک رویکرد مؤثرتر
نشان داده شده است که یک روش مؤثرتر برای آزادسازی نقاط ماشه ، اعمال یک سری سکته مغزی در نقطه و باند محکم است ، در حالی که اجازه می دهد خون تازه به درون بافت منتقل شود ، خون و لنف را بیرون می کشد. این تکنیک ضمن وارد کردن مواد مغذی تازه و اکسیژن ، زباله سلولی را از انقباض طولانی مدت عضلات جدا می کند. این تکنیک جدید روشی مؤثرتر برای آزادسازی نقاط ماشه ، فعال و نهفته است.آموزش پوست و زیبائی skin care.
نقاط حجامت و شروع
اکنون تصور کنید ، حجامت چربی مؤثرتر در خون رساندن مایعات خون و لنفاوی است که از طریق فشار فشار منفی از یک نقطه فشار شروع می شود. همچنین ، پس از قرار دادن فنجان ، می توان آن را به آرامی "پمپ کرد" تا بتواند مایعات را بیشتر انجام دهد. فنجان دسته تپانچه ، امکان کنترل بیشتر قدرت مکش را هنگام استفاده از لیوان بر روی نقاط ماشه کنترل می کند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که حجامت نباید در تمام نقاط محرک اعمال شود ، زیرا بعضی از مکان ها به خوبی با این روش مناسب نیستند.
برای انجام حجامت ، با استفاده از یک لایه نازک روغن یا کرم شروع کنید ، زیرا این کار باعث می شود تا در هنگام استفاده از لیوان ها ، یک مهر و موم محکم و مناسب بخار وجود داشته باشد. اگر از آتش برای ایجاد مکش در فنجان های خود استفاده می کنید ، حتماً کلیه پروتکل های ایمنی مربوط به استفاده از آتش در دفتر را دنبال کنید:موهای مشتری را بپوشانید.
برای لنت های گازی استفاده شده آب کافی داشته باشید.برای استفاده در مواقع اضطراری آب کافی داشته باشید.همچنین ، از هر نوع لیوانی که استفاده می کنید ، حتماً تمام دستورالعملهای بهداشتی و ضدعفونی کننده حجامت را رعایت کنید. اطمینان حاصل کنید که مشتری قبل از شروع کار ، خطرها و عوارض جانبی حجامت را کاملاً درک کند و رضایت آگاهانه خود را بدست آورده اید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.