خبر جدید

» از شوت سرضرب اوبامیانگ تا شوت سرکش جنگیز اوندر؛ ده گل برتر لیگ های باشگاهی فوتبال اروپا به انتخاب طرفداری (۸)

  • تاریخ : 8th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

از شوت سرضرب اوبامیانگ تا شوت سرکش جنگیز اوندر؛ ده گل برتر لیگ های باشگاهی فوتبال اروپا به انتخاب طرفداری (۸)
[ad_1]

طرفداری- هفته گذشته لیگ های اروپایی مثل همیشه شامل دیدارهایی تماشایی و گل های جذاب بود. آرسنال توانست در دربی جذاب لندن، تاتنهام را شکست دهد و لیورپول با گل ثانیه های آخر اوریگی، برنده دربی مرسی ساید شد. بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ مقابل حریفانش که به ترتیب شامل ویارئال، والنسیا و برمن بودند، برنده شدند و در ایتالیا هم در ادامه نوار پیروزی های یوونتوس، اینتر و رم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. 

اما به گل های برتر هفته که برسیم، این بار دو ضربه سر دیدنی وارد لیست ده گل برتر هفته مان شده و علاوه بر آن، دو گل از بازی امپولی و اسپال هم انتخاب شده اند. سرضرب تماشایی اوبامیانگ مقابل تاتنهام از گل های جذاب این هفته بود، اما در نهایت شوت سرکش و مهار نشدنی چنگیز اوندر مقابل اینتر به عنوان بهترین گل این هفته انتخاب شد تا سری آ با ۴ انتخاب، پیشتاز برترین گل های هفته لیگ های معتبر اروپایی به انتخاب طرفداری باشد. 

شرح گرافیکی گل هافبک ترک رم مقابل نراتزوری که به عنوان گل هفته انتخاب شده و همچنین آمار و ارقام مربوط به گل های زده در هفته گذشته را در زیر مشاهده می کنید.

 ایتالیا سری آ - گل های برتر هفته - چنگیز اوندر - رم - Roma - Cengiz Under

انگلیس - ایتالیا - اسپانیا - آلمان- بوندس لیگا - سری آ - لیگ برتر - لالیگا - گل های برتر هفتهلازم به ذکر است بازی های وسط هفته لیگ انگلیس، در هفته جاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در این ویدیو تنها به بازی های ابتدای هفته گذشته اروپا پرداخته شده است.  

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.