خبر جدید

» ابلاغ سهم استان سمنان از طرح بازآفرینی شهری

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

ابلاغ سهم استان سمنان از طرح بازآفرینی شهری
[ad_1]


وزیر راه و شهرسازی در شورای اداری شهرستان آرادان با اشاره به مشکلات حقوقی و فنی طرح مسکن مهر گفت: با وجود آگاهی از مشکلات مسکن مهر، این پروژه را با یاری مردم تکمیل خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی شامگاه سه‌شنبه ۱۳ آبان در جلسه شورای اداری شهرستان آرادان استان سمنان اظهار داشت: شأن ما خدمت‌گذاری صادقانه و بی‌منت است و خدا را شاکرم که در کاروان دولت تدبیر و امید در شهرستان آرادان حضور یافته‌ام.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم واقع در استان سمنان،‌ آزادراه حرم تا حرم است که باید بنا بر ملاحظاتی نقشه مسیر به‌طور حرفه‌ای‌تر و بر مبنای مسئولیت اجتماعی مورد بازبینی قرار گیرد و پس دستیابی به نتایج مطلوب ازنظر جمعیت‌ مناطق پیرامون و دسترسی اطلاع‌رسانی شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست‌های مطرح‌شده برای احداث ساختمان‌های اداری شهرستان آرادان نیز گفت: گسترش ساختار دولتی به لحاظ فیزیکی بسیار هزینه‌بر است و دولت در راستای کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم توسعه دولت الکترونیک را در دستور کار خود قرار داده است. از این‌رو می‌توان برای رفع نیازهای اداری شهرستان، فضایی با امکانات پیشرفته و سمانه‌های الکترونیک برای افراد متخصص فراهم کرد.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه مبحث راه‌های روستایی از یک برنامه روشن بهره‌مند است، گفت: اما نباید اولویت‌های این حوزه مورد غفلت قرار گیرد.

وی با توجه به رتبه اول استان سمنان در پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور تأکید کرد: بر همین مبنا، باید استان سمنان و شهرستان‌هایش برای ایجاد جاذبه از زیرساخت‌های پایدار برای فعال‌تر شدن جریان اقتصادی و ارتقا تولید برخوردار باشد.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید همچنین بر تسریع احداث تقاطع غیر هم‌سطح شرق گرمسار تأکید کرد و گفت: از دیگر اقدامات رفع نقاط پرحادثه که باید در راستای ارتقا ایمنی راه‌های استان مورد توجه قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در قبال بافت فرسوده استان بیان داشت: سهم استان سمنان از طرح بازآفرینی شهری ابلاغ شده است تا بتوانیم شاهد اقدامات موثری در قبال نوسازی بافت‌های فرسوده این استان باشیم.

اسلامی درباره پروژه مسکن مهر نیز تصریح کرد: اگرچه طرح مسکن مهر با مشکلات حقوقی، قراردادی و پیچیدگی‌های فنی برخوردار است و تأمین هزینه‌های آب، برق و امور زیربنایی از هزینه‌های احداث ساختمان‌ها بیشتر است اما با یاری مردم مسکن مهر را تکمیل خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه علیه مردم اظهار داشت: عواملی جز ایمان، ایثار و عشق به کشور باعث موفقیت‌های ایران بعد از انقلاب اسلامی نشده است و امروز در جایگاهی قرارگرفته‌ایم که در نظام تک‌قطبی جهان شاهد محکوم شدن امریکا در دادگاه‌ بین‌المللی هستیم.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید افزود: امریکا به‌خوبی می‌داند که نمی‌تواند در جنگ‌های نظامی و سایبری حریف جمهوری اسلامی ایران شود به همین خاطر تمام تمرکز خود را بر روی جنگ اقتصادی و تحمیل ابر تحریم‌ها به کشور کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «بزرگ‌ترین ثروت ما سلطه‌پذیر نبودن ماست» گفت: باید این نکته را قدر بدانیم و با دوری جستن از تقاضاهای کاذب و مصرف صحیح و بجا از لطمه خوردن به کشور جلوگیری کنیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: عمل صحیح ما، حمایت و استفاده از تولیدات داخلی در جهت رشد و توسعه کشور است تا رونق به زندگی مردم باز گردد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.