خبر جدید

» آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands به‌زودی منتشر می شود

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands به‌زودی منتشر می شود
[ad_1]

رسانه کلیک – شرکت فرانسوی یوبی‌سافت طی هفته آینده آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands را منتشر می‌کند که این به‌روزرسان دو حالت تازه PvP و قابلیت عکس‌برداری را به این عنوان ویدیویی اضافه خواهد کرد.

چند سالی است که شرکت یوبی‌سافت به‌طور قابل ملاحظه‌ای از تمامی محصولات و عناوین ویدیویی خود پشتیبانی می‌کند و با عرضه به‌روزرسانی‌های متعدد و صدالبته رایگان، محتویات تازه و متنوعی را در اختیار بازیکنان و کاربران قرار می‌دهد که جدا از جلب رضایت طرفداران، کیفیت عناوینی همچون Ghost Recon: Wildlands و رینبو سیکس سیج به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

در همین رابطه، این شرکت فرانسوی به رسم همیشگی خود به پشتیبانی از بازی «گوست ریکون: وایلدلندز» ادامه می‌دهد و چندی پیش از عرضه به‌روزرسان و یا بسته الحاقی جدید این عنوان ویدیویی به نام Special Operations 3 خبر داد.

به گفته سازندگان، این بسته الحاقی در هفته آینده و یا به‌طور دقیق‌تر، در روز سه‌شنبه بیستم آذر ماه (۱۱ دسامبر) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

تازه‌ترین آپدیت بزرگ بازی Ghost Recon: Wildlands شامل قابلیت عکس‌برداری یا همان Photo Mode، یک حالت تازه PvE (بازیکن در برابر هوش مصنوعی) و دو کلاس جدید حالت PvP (بازیکن در برابر بازیکن) می‌شود که این کلاس‌های تازه برگفته از پوسته مراحل و ماموریت‌های بسته الحاقی Special Operations 3 است.

با این حال، تا به این لحظه شرکت یوبی‌سافت هیچ صحبتی از پوسته ماموریت‌های این بسته الحاقی به میان نزده است، اما در بسته گسترش دهنده قبلی شاهد حضور چندین شخصیت و کاراکتر مختلف از دو مجموعه پرطرفدار رینبو سیکس سیج و Splinter Cell بودیم. فارغ از این موضوع، آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands دو نقشه تازه را به بخش چندنفره آنلاین حالت PvP اضافه می‌کند که هیچ تصویر و جزئیاتی در خصوص این دو نقشه ارائه نشده است.

آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands

بر اساس مزایای خریداران نسخه سیزن پس بازی، این افراد در روز بیستم آذر در کنار دسترسی به دو نقشه جدید، می‌توانند به تجربه دو کلاس تازه حالت PvP نیز بپردازند. این در حالی است که بازیکنان و کاربران عادی در روز مذکور صرفا به دو نقشه تازه بازی دسترسی خواهند داشت و این افراد پس از گذشت یک هفته از عرضه به‌روزرسانی، قادر به تجربه دو کلاس تازه حالت PvP نیز خواهند بود. روندی که در زمان انتشار بسته‌های الحاقی قبلی این عنوان ویدیویی و بازی رینبو سیکس سیج نیز به همین منوال است.

دیگر محتویات جدید این بسته الحاقی، قابلیت عکس‌برداری یا همان Photo Mode است که به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. در این ویژگی، بازیکنان می‌توانند تصاویر زیبایی از تک تک لحظات بازی ثبت کنند و سپس با اعمال فیلترها و افکت‌های متنوع و گوناگون، آن را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

اضافه شدن ۹۰ آیتم تزئینی مختلف، اعمال تغییرات در سیستم اقتصادی و ایجاد بخش بازخوردهای کاربران در انجمن Wildlands در فروشگاه داخل بازی از جمله دیگر موارد و ویژگی‌های تازه آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands به شمار می‌رود.

بازی پرطرفدار و محبوب Ghost Recon: Wildlands از مجموعه Tom Clancy در تاریخ هفدهم اسفند ماه سال ۹۵ (هفتم مارس سال میلادی ۲۰۱۷) روی کنسول‌های نسل هشتم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با آپدیت جدید بازی Ghost Recon: Wildlands و محتویات تازه آن از جمله حالت جدید PvP و قابلیت پرطرفدار عکس‌برداری چیست؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را پس از دریافت و تجربه این به‌روزرسانی بزرگ با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.