خبر جدید

» گوشی اکسپریا XZ4 احتمالا به جک ۳٫۵ میلی متری هدفون مجهز می شود

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

گوشی اکسپریا XZ4 احتمالا به جک ۳٫۵ میلی متری هدفون مجهز می شود
[ad_1]

رسانه کلیک – اطلاعات جدید به حضور جک ۳٫۵ میلی متری هدفون در گوشی اکسپریا XZ4 اشاره می کند. انتظار می رود این دستگاه در MWC 2019 معرفی شود.

نزدیک به ۴ ماه پیش شرکت سونی از گوشی اکسپریا XZ3 رونمایی کرد. در چند هفته اخیر شاهد انتشار رندرها و اطلاعاتی از نسل جدید آن، گوشی اکسپریا XZ4 در فضای مجازی بودیم (رندرهای گوشی اکسپریا XZ4 به دوربین اصلی سه گانه اشاره می کند).

در حالی که شایعات گذشته به عدم حضور جک ۳٫۵ میلی متری هدفون در این اسمارت فون اشاره می کرد، گزارشی جدید این موضوع را رد می کند (مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ4 لو رفت). به تازگی اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از حضور جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و صفحه نمایش با نسبت تصویر ۲۱:۹ در گوشی اکسپریا ایکس زد ۴ می دهد.

اطلاعات اخیر توسط افشاگر معروف، IceUniverse در اینترنت منتشر شده است. بر اساس گفته این افشاگر، پرچمدار آینده شرکت سونی به صفحه نمایش ۶٫۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود.

سونی اکسپریا XZ4
سونی اکسپریا XZ4

قدرت این گوشی هوشمند را مانند اکثر پرچمداران سال آینده میلادی، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می کند. این پردازنده که به تازگی معرفی شده، دارای مودم ۵G است و همچنین در زمینه هوش مصنوعی پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است (چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شد).

انتظار می رود این دستگاه در نسخه ای مجهز به ۶ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار بگیرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. در حال حاضر رسانه ها مشخصات سنسورهای مورد استفاده در گوشی اکسپریا ایکس زد ۴ را اعلام نکرده اند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد. انتظار می رود سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. بر اساس شایعات، در MWC 2019 گوشی های سری گلکسی S10 سامسونگ معرفی می شود.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.