خبر جدید

» کولر گازی داکت

  • تاریخ : 30th سپتامبر 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

کولر گازی داکت گری را می توان یکی از بهترین و تضمین شده ترین محصولاتی معرفی کرد که در زمینه ی کالا های تهویه ی هوا توانسته به جایگاه مطلوبی بین رقبای خود برسد، به طوری که اگر خواستار خرید کولر گازی هستید این مدل را به شدت پیشنهاد می کنیم.

حال اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی کولر گازی داکت گری داشته باشید، با خواندن متن زیر همراه ما شوید، فلذا اطلاعات به درد بخوری در ادامه آورده ایم که دانستن آن ها به طور حتم خالی از لطف نیست.

کولر گازی داکت چیست؟

https://backority.ir/images/449802.jpg

یکی از مرسوم ترین سیستم‌ های تهویه مطبوع در جهان کولر گازی داکت یا همان اسپلیت یونیت کانالی است. در حقیقت داکت اسپلیت، یک کولر گازی  با ظرفیت ۱۸۰۰۰ به بالا است که به خاطر وجود الکتروفن قوی ‌تر در پنل یا یونیت داخلی برای نصب این دستگاه تهویه مطبوع کانال کشی در سقف یا دیوار کاذب انجام می ‌شود. این نوع از دستگاه تهویه مطبوع همانند اسپلیت‌ دیواری از دو بخش یونیت داخلی (هواساز) و یونیت خارجی یا همان کندانسور تشکیل شده است که توسط لوله ‌های مسی به هم متصل شده اند. باید بدانید که یونیت خارجی کولر گازی داکت باید در فاصله و ارتفاع متناسب با نوع و ظرفیت داکت اسپلیت نصب شود تا بهترین کارایی را داشته باشد.

به عبارتی دیگر کولر گازی داکت دستگاهی است که به واسطه تجهیزات و نوع ساختش دارای دو کاربرد سرمایشی و گرمایشی می باشد و تمام فصول سال کارآمد است. جالب است بدانید با این که دارای دو کاربرد تولید سرما و گرما است اما نه تنها از راندمان آن کاسته نشده بلکه برای مثال در بخش گرمایشی دارای راندمان بسیار بیشتری از رادیاتور ها می باشد.

سرمایش و گرمایش در این سیستم توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد . عملکرد دستگاه کولر گازی داکت در حالت سرمایش دقیقاً مشابه سیستم های اسپلیت یا همان کولر های گازی می ‌باشد . به این معنی که این دستگاه جهت تولید سرما با استفاده از سیکل تبرید گاز مبرد را با عبور از اجزا سیکل مانند کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور و تغییر فاز مبرد هوای عبوری از روی کویل اواپراتور را سرد کرده و آن را به تهویه شونده تحویل می دهد . بدیهی است که در این حالت منبع انرژی دستگاه برق می ‌باشد. در حالت گرمایش به کمک کویل تعبیه شده در دستگاه و جریان آب گرم عبوری از داخل کویل، هوای عبوری  از روی کویل را گرم کرده و آن را به فضای تهویه شونده تحویل می دهد . در این حالت آب گرم عبوری از کویل توسط پکیج یا موتورخانه تأمین شده و منبع انرژی دستگاه گاز  است.

مزیت های استفاده از کولر گازی داکت

https://backority.ir/images/584084.jpg

  • به دلیل استفاده از هوای برگشت نه تنها قدرت بیشتری در فرایند تولید سرما و گرما دارد، بلکه از برق به مراتب کمی هم در مقایسه با راندمانی که دارد، استفاده می کند.
  • هوایی تازه و با اکسیژن تولید می کند.
  • منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • با استفاده از کولر گازی داکت می توان سیستم تهویه های جداگانه ای برای هر واحد از یک ساختمان ایجاد کرد.
  • از آن جا که داخل سقف کاذب نصب می شود در دکور داخلی ساختمان قابل دیدن نیست.
  • و چندین و چند مورد دیگر.

کولر گازی داکت گری یکی از بهترین برند ها

https://backority.ir/images/69473.jpg

با این که کولر های گازی داکت راندمان و کارایی مطلوبی دارند اما لازم است در انتخاب برند آن ها هنگام خرید دقت کنید، لذا ممکن است فریب برند های نا معتبر را خورده و نمونه های بی کیفیتی تهیه کنید.

از این رو می خواهیم با معرفی برند گری خیال شما را از بابت خرید کولر گازی داکت راحت کنیم. در حقیقت با توجه به تجارب دیگران در راستای استفاده از این برند، گفتنی است که کولر گازی داکت گری توانسته کیفیت بالای خود را به نحو احسن ثابت کند، چرا که اکثر خریداران از انتخاب خود کاملاً راضی بوده و هستند.

تنها نکته ای که لازم است در این راستا بدانید این است که حتما از نمایندگی کولر گازی داکت گری خرید کنید و از مراجعه به فروشگاه های بی نام و نشان بپرهیزید.

گفتنی است گری ایرانیان را می توان به عنوان یک نمایندگی کولر گازی داکت گری بسیار معتبر معرفی کرد. این نمایندگی نه تنها اعتبار بالایی دارد بلکه خدمات متعددی را به مشتریان خود اختصاص داده است. به عبارتی گری ایرانیان می کوشد اقداماتی انجام دهد که همگی در راستای رفاه حال مشتریانش هستند.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.