خبر جدید

» کلوپ: صدرنشینی لیورپول خوب است ولی شاید چند ساعت طول بکشد؛ به نظر نمی‌رسد مانه به دیدار مقابل بورنموث برسد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

کلوپ: صدرنشینی لیورپول خوب است ولی شاید چند ساعت طول بکشد؛ به نظر نمی‌رسد مانه به دیدار مقابل بورنموث برسد
[ad_1]

طرفداری– در چارچوب لیگ برتر انگلستان، تیم های بورنموث و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از جیمز پیرس از لیورپول اکو، یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول در خصوص این دیدار خارج از خانه و اینکه احتمال صدرنشینی تیمش وجود دارد، اظهار کرد:

فکر نمی کنم منچسترسیتی (اگر لیورپول صدرنشین شود) فشاری حس کند. اولین هدف ما ارائه عملکردی در بالاترین سطح مقابل بورنموث است. بورنموث در حال حاضر در فرم و شرایط خوبی بوده و همیشه حریفان کار را برای حریف سخت می کنند. اعتماد به نفس آنها در بالاترین سطح است. اول بودن در رده بندی لیگ خوب است ولی شاید این فقط چند ساعت طول بکشد.

وی در خصوص اینکه بازیکنانش در بازی مقابل برنلی به فریب داور متهم شدند، اضافه کرد:

دنیل استوریج بازیکنی فریب کار نیست. مطمئن نیستم که شان دایچ در مورد درگیری مورنو و بردزلی صحبت کرد یا خیر. چه باید بگویم؟ گاهی اوقات بازیکنان برای فرار از تکل ها سعی می کنند که از آن با پریدن جلوگیری کنند.

سرمربی قرمزها در تمجید از آلیسون در بازی مقابل برنلی بیان کرد:

آلیسون نقش بزرگی در بازی ایفا کرد. گل حریف نیز باید مردود اعلام می شد زیرا آلیسون توپ را با دو دست گرفته بود. علاوه بر آن در شرایط آفساید نیز به ثمر رسید. هنگامی که ۲-۱ جلو بودیم آلیسون واکنش فوق العاده ای داشت.

کلوپ افزود:

به بازیکنان تازه نفس در بازی مقابل برنلی نیاز داشتیم و به این ها در هفته های فشرده آتی نیز نیاز خواهیم داشت. چیزی که واضح بوده این است که ما به تمام بازیکنان نیاز داریم و بازی با برنلی نمونه ای از این بود.

مرد آلمانی در مورد نبی کیتا ادامه داد:

او پس از بازی مقابل ناپولی مصدوم شد و به زمان نیاز داشت تا مجددا به آمادگی کامل برسد. می دانستیم که او چقدر خوب است ولی همه چیز در مورد استفاده از بازیکنان در زمان درست است.

سرمربی لیورپول در خصوص مصدومیت جو گومز تصریح کرد:

این مایه شرم است. او در فرم فوق العاده ای قرار داشت و به ما نیز کمک بسیاری کرده بود. ترنت نیز بازیکنی جوان است و نمی توانیم ۲۰ بازی پشت سر هم او را در پست دفاع راست قرار دهیم که به او فشار وارد شود. مصدومیت گومز حتی می توانست بدتر باشد. ۶ هفته زمان زیادی است ولی او برای بخش بزرگ فصل مجددا به جمع ما باز خواهد گشت و این خوب است.

کلوپ تایید کرد که دژان لوورن و ناتانیل کلاین نیز آماده این مسابقه نیستند. او در خصوص وضعیت دیگر بازیکنان گفت:

سادیو مانه تلاش می کند که برای اولین بار طی این روزها دوندگی را آغاز کند. به نظر نمی رسد او برای بازی فردا آماده باشد. اندی رابرتسون و وینالدوم مشکلی ندارند و خوب هستند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.