خبر جدید

» کارلوس، پدر ریکی پویگ: او لیاقت بازی در بارسلونا را دارد ولی نباید مغرور شود

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

کارلوس، پدر ریکی پویگ: او لیاقت بازی در بارسلونا را دارد ولی نباید مغرور شود
[ad_1]

طرفداری – کارلوس پویگ، پدر ریکی پویگ، ستاره تیم دوم بارسلونا از لزوم حفظ تواضع پسرش گفت.

ریکی پویگ که در ۱۹ سالگی شب گذشته برای اولین بار در پیراهن بارسلونا به میدان رفت و خوش درخشید، به تیتر یک رسانه‌های اسپانیا تبدیل شده و همه از ظهور یک ستاره دیگر از لاماسیا صحبت می‌کنند. پدر ریکی معتقد است برای این حرف‌ها هنوز زود است.

به گزارش موندو دپورتیوو، کارلوس پویگ که ایجنت ریکی هم محسوب می‌شود، پس از بازی گفت:

ما هوادار بارسلونا هستیم و دیدن فرزندمان در حالی که برای این تیم بازی می‌کند، خوشحالی زاید الوصفی دارد. ریکی لیاقتش را دارد چون به سختی برای رسیدن به اینجا تلاش کرد اما حالا پیچیده‌ترین مرحله فوتبال او از راه می رسد و آن هم حفظ ثبات است. نباید بگذاریم او مغرور شود. ریکی باید تواضعش را حفظ کند و فشار زیادی حس نکند. امروز با رسانه‌ها حرف زدیم چون از اولین بازی ریکی برای بارسا خوشحالیم ولی دوست ندارم طوری باشد که هر روز از ریکی در رسانه‌ها صحبت شود. از ریکی می‌خواهم آرامشش را حفظ کند چون بدون شک روزهایی را هم تجربه خواهد کرد که بد بازی می‌کند و از او انتقاد می‌شود. باید برای هر چیزی آماده باشیم.

ریکی در بهترین باشگاه دنیا حضور دارد، در کنار بهترین بازیکن تمام ادوار. او – مسی – یک الگو و استاد فوتبالی است و ریکی از بازی در کنار او چیزهای زیادی یاد می‌گیرد. به نظر من حضور او در تمرینات تیم اول بیشتر از اینکه به ریکی آسیب بزند، به سود اوست. شایعاتی که در تابستان درباره آینده ریکی شنیده شد؟ خیلی‌ها دروغ گفتند ولی همه چیز را نمی‌توان تکذیب کرد. به عنوان مثال گفتند پپ سگوارا از مخالفان سرسخت ریکی بود و می‌خواست به ترتیب او را از بارسا جدا کند که کذب محض است. سگوارا به ریکی باور دارد و در این مدت از او مراقبت می‌کرد. درست مثل هیئت مدیره باشگاه. بارسلونا می‌خواست ریکی بماند و ما هم همین را می‌خواستیم.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.