خبر جدید

» چکر میز ناهار خوری

  • تاریخ : 19th سپتامبر 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

چکر میز ناهار خوری

در همین حال میز ناهار خوری ، ما در حال آزمایش رنگ ، روغن یا موم مختلف هستیم. ما سعی کرده ایم: (از چپ به راست)

موم گردو
رنگ فندق
قیر یهود
روغن بزرک
لکه گردو
می توانید یک یا چند لایه میز ناهار خوری را امتحان کنید ، تا زمانی که رنگی را که بیشتر از همه دوست دارید پیدا کنید ، ما اولین موم گردو را انتخاب کردیم. این موم برای چوب های خام ایده آل است ، علاوه بر اینکه جلای بسیار طبیعی به آن می دهد ، از چوب به صورت ماندگار محافظت می کند و درخشش و لطافت را ایجاد می کند.

ما همچنین می خواستیم تکنیک زیست محیطی دیگری را که در میز ناهار خوری پیدا کردیم ، امتحان کنیم ، این روش با سرکه و پشم فولاد ساخته می شود ، اما بوی بعد از چند روز پختن غیر قابل تحمل به نظر می رسید و ما جرات نمی کردیم زیرا این میز یا ما بودیم! هاهاها

ما همچنین بر نمایه داخلی که به صفحات متصل می شود اصرار خواهیم کرد و شروع به ضربه زدن به چهره های قابل مشاهده می کنیم با هر چیزی که فکر می کنیم ، پیچ ، نوک ، میخ ، چکش ، مهره ، سوراخ سوراخ ….. این کار را بدون هیچ ترس ، چند خراش دیگر و هرچه مارک های بهتر ، جدول آینده ما موفق تر خواهد بود. سپس با سنباده برقی میز ناهار خوری می زنیم تا صاف شود.

 

ما به کمک یک پارچه یا پیراهن میز ناهار خوری به چوب یک رنگ کهنه می دهیم ، با این کار سالها را اضافه می کنیم و تمام نقایص را مشخص می کنیم.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.