خبر جدید

» پنجره هافمن,تولید کننده پنجره upvc هافمن,قیمت پنجره دوجداره هافمن

  • تاریخ : 14th سپتامبر 2020
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

پنجره هافمن: در مورد پروفیل های UPVC ساخته شده توسط شرکت هافمن باید این موضوع را در نظر گرفت که با بررسی و آنالیز های صورت گرفته توسط کارشناسان سطح بالا از ابعاد مختلف و هم چنین با در نظر گرفتن نظرسنجی های ارائه شده از مصرف کنندگان پنجره هافمن از نظر عدم مشکل درتغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره و هم چنین عدم تغییر شکل پروفیل هافمن، میزان مقاومت این نوع پروفیل در شرایط آب و هوایی متفاوت و در کل کیفیت بالای آن، و همچنین از نظر قیمت، هزینه قابل رقابت آن با سایر برندهای این صنعت، پروفیل این شرکت، توانسته است رتبه دوم در بین با کیفیت ترین و بهترین پروفیل های مصرفی در صنعت پنجره دوجداره در ایران را به خود تخصیص دهد.

پنجره دوجداره هافمن

چندین سال است که پنجره های دوجداره محبوبیت زیادی را در صنعت درب و پنجره پیدا کرده اند.

به همین دلیل تولیدکنندگان زیادی به سمت تولید دروپنجره های دوجداره رفته اند.

برند هافمن یکی از معروف ترین تولیدکنندگان این صنعت به شمار می رود.

ویژگی های منحصر به فرد هافمن باعث شده است که این برند یکی از معروف ترین برندهای پنجره دو جداره باشد. پنجره هافمن در سال ۱۳۸۶ با استفاده از افراد متخصص فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید پروفیل یو پی وی سی شروع کرد. تولید با کیفیت محصولات این شرکت باعث شده است که هافمن یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید دروپنجره دوجداره گردد.

پنجره هافمن

 

کیفیت پنجره هافمن

بدنه پنجره دوجداره از مشتقات نفتی تولید می گردد به همین دلیل این نوع پنجره ها برخلاف پنجره های قدیمی به استفاده از پروفیل upvc باعث مقاومت آن ها در برابر رطوبت و باد و باران شده است. با گذشت زمان آثار پوسیدگی و زنگ زدگی در آن ها پدیدار نخواهد شد. هرچه در تولید پنجره از پروفیل بیشتری استفاده شود، کیفیت بالاتری خواهند داشت. هافمن با تولید پروفیل های با کیفیت و استفاده از آنها در پنجره دوجداره هافمن موفق به تولید پنجره دوجداره باکیفیت و مرغوب شده است. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت این برند است. از دیگر موارد می توان به بکار بردن شیشه های استاندارد و باکیفیت و یراق آلات مرغوب و با کیفیت اشاره کرد.

قیمت پنجره دوجداره HOFMANN

قیمت پنجره هافمن، با توجه به کیفیت مواد و متریال های استفاده شده در آن برای تولید پنجره های دوجداره، استفاده از استانداردهای ضروری برای ساخت و همچنین روش ها و مراحل ساخت آن مشخص می گردد. همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت پروفیل ها بر اساس متر طول و متر مربع مشخص می گردد. بنابراین برای آگاهی از  قیمت نهایی پنجره های دوجداره ساخته شده با پروفیل های هافمن ، اول باید ابعاد درب و پنجره مورد نیاز خود را به طور دقیق اندازه گیری کنید، زیرا بدون دانستن ابعاد دقیق، تعداد بازشوهای پنجره، نوع و تعداد یراق آلات مصرفی و … نمی توان قیمت پنجره دوجداره را مشخص کرد. با این حال، شما می‌توانید در اینجا استعلام قیمت درب و پنجره دو جداره را گرفته و در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

پنجره upvc هافمن

 

پنجره upvc هافمن

با وجود آلودگی های ناشی از دود ماشین ها و آلاینده ها و همچنین گرد و غبار مخصوصا در محیط های بیابانی، پنجره های دوجداره انتخاب خوبی برای منازل شما می باشند. همچنین استفاده از پنجره های دوجداره هافمن باعث می شوند که هنگام شست و شوی ساختمان و پنجره ها، همچنین در هنگام بارندگی های شدید، آب به داخل ساختمان نفوذ نکند.

از دیگر مزایای استفاده از پنجره دوجداره هافمن ، این است که حشرات موذی نیز نمی توانند از طریق درب و پنجره ها وارد منزل گردند. همچنین با وجود خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد و سرو صدای ناشی از بوق ماشین ها استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، و وجود فضاهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن پنجره ها باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از ورود صداهای محیط خارج مانند صدای اتومبیل ها به فضای داخلی جلوگیری شود.

قیمت پنجره هافمن

 

نحوه محاسبه قیمت پنجره HOFMANN

برای مشخص کردن قیمت پنجره دوجداره باید موارد زیر را در نظر گرفت :

مقدار پروفیل مصرف شده: هر چقدر مقدار پروفیل بیشتری استفاده شود هزینه پنجره دوجداره هم افزایش می یابد.

نوع یراق آلات استفاده شده : با توجه به مدل پنجره  دوجداره  و تعداد باز شو ها نوع و تعداد یراق آلات بکار رفته نیز متفاوت است.

ابعاد پنجره :

ابعاد پنجره برحسب متر مربع محاسبه شده و در قیمت پنجره تاثیر گذار است.

نوع شیشه دوجداره بکار رفته:

در تولید پنجره های دوجداره هافمن از شیشه های دوجداره استاندارد استفاده می شود.

فریم پنجره UPVC دوجداره پروفیل هافمن در این نوع پروفیل ارتفاع دیواره خارجی ۶۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی ۴۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل فریم پنجره دوجداره UPVC هافمن ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتری است، در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن محل استقرار گالوانیزه به ارتفاع ۲۳ میلیمتر و عرض ۳۲ میلیمتر می باشد.

پروفیل پنجره دوجداره UPVC هافمن

پروفیل پنجره UPVC HOFMANN دارای ویژگی های قابل توجهی مانند تنوع رنگی بالا، اندازه های مختلف، دوام و ماندگاری بالا، مناسب برای هر نوع آب و هوا و استحکام زیاد می باشد. پروفیل پنجره UPVC  هافمن طوری تولید شده که دچار مشکل تغییر فرم و رنگ پروفیل  نشود، میزان مقاومت در شرایط آب و هوایی مختلف و مقبولیت از نظر مشتری داشته و همچنین تراز قیمتی و کیفی مناسبی دارد. پروفیل پنجره UPVC  هافمن موفق به کسب امتیاز ۳۶ از ۴۰ امتیاز کل از نظر کارشناسان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان در رتبه دوم مرغوب ترین پروفیل مصرفی قرار دارد.

شرکت یکتاوین تولید کننده پنجره upvc با بهترین قیمت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.