خبر جدید

» لزوم استفاده از زنجیر چرخ در محورهای برفی

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

لزوم استفاده از زنجیر چرخ در محورهای برفی
[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف، بارش باران و کولاک و یخ‌زدگی در اغلب محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگویی با اشاره به بارش برف در پنج استان کشور، اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد بارش برف در گردنه‌های آوج و اسدآباد استان همدان، محورهای داران-الیگودرز و فریدون‌شهر استان اصفهان، ارتفاعات محور کرج-چالوس استان البرز، محور کوهرنگ-مسجدسلیمان استان چهارمحال و بختیاری، محورهای سنقر-همدان و روانسر پاوه استان کرمانشاه هستیم. کولاک و یخ‌زدگی نیز در گردنه‌های آوج و اسدآباد استان همدان گزارش شده و به شهروندان تأکید می شود که اگر قصد تردد از این محورها را دارند، از این زنجیر چرخ استفاده کنند و همچنین از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی در ادامه از بارش باران در اغلب محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قزوین، زنجان، لرستان، همدان، کرمانشاه، مرکزی، تهران و بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به لغزندگی محورها به علت بارش باران به رانندگان توصیه می‌شود که حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، لرستان و همدان مشاهده می‌شود. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.