خبر جدید

» فغانی داور بازی سپاهان – پرسپولیس شد :: ورزش سه

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

فغانی داور بازی سپاهان – پرسپولیس شد :: ورزش سه
[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بر این اساس مسابقه دو تیم که بازی معوقه از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به شمار می رود روز یکشنبه ۱۸ آذر با قضاوت علیرضا فغانی در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

رضا سخندان، محمدرضا منصوری و رضا عادل دیگر اعضای تیم داوری این بازی خواهند بود و حسین عسگری به عنوان ناظر داوری این مسابقه انتخاب شده است.

 

 

گفتنی است در هفته های گذشته علیرضا فغانی با کمک های جدید بازی ها را قضاوت می کرد اما با توجه به حساسیت این بازی رضا سخندان و محمد رضا منصوری کمک های همیشگی علیرضا فغانی او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

 

بعد از دربی این مسابقه دومین دیدار حساسی است که علیرضا فغانی در نیم فصل نخست سوت خواهد زد. دیروز اما در محافل ورزشی این طور گفته شد فریدون اصفهانیان قصد دارد قضاوت این بازی را به محمد حسین زاهدی فرد محول کند اما با توجه به حساسیت بازی بهترین این تصمیم را گرفت و بهترین داور را برای حساس ترین بازی نیم فصل نخست انتخاب کرد. به این خاطر که هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند.

 

آخرین بازی پرسپولیس در برابر ذوب آهن را سید مهدی سید علی سوت زد که با وجود برتری یک بر صفر پرسپولیس برانکو به شدت به داوری بازی گله مند بود تا جایی که گفت: برخی نمی خواهند ما قهرمان شویم اما قهرمان خواهیم شد و امیدوارم داوران برای ما مثل سپاهان و ذوب آهن سوت بزنند.

 

با توجه به انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت این بازی حالا پرسپولیس بدون دغدغه به اصفهان می رود و سپاهان هم دیگر پیش از بازی بیانیه نمی دهد.

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.