خبر جدید

» شفر بیش از گذشته برای استقلال وقت می‌گذارد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

شفر بیش از گذشته برای استقلال وقت می‌گذارد
[ad_1]

ایرنا: حسین کاظمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد استقلال در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال یک نیم فصل پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت که شروعی خوب نداشت اما در هفته های اخیر عملکرد بهتری را از این تیم شاهد بوده ایم.

وی افزود: اتفاقات و تغییرات مدیریتی در استقلال دیر رخ داد و باعث شد بازیکنان تاثیرگذاری از جمع آبی پوشان جدا شوند. این موضوع بر نتیجه نگرفتن استقلال تاثیر مستقیم داشت زیرا در فوتبال هماهنگی و شناخت بازیکنان از یکدیگر اصل کلی برای موفقیت محسوب می شود.

شفر بیش از گذشته برای استقلال وقت می‌گذارد

هافبک اسبق استقلال با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان تازه وارد چند روز پیش از شروع لیگ برتر به ترکیب استقلال اضافه شدند، تصریح کرد: شفر مربی با تجربه ای است که سال ها در سطح اول فوتبال مربی گری کرده است و فصل گذشته نتایج خوبی با تیم استقلال گرفت.

وی ادامه داد: به نظر من تا زمانی که شفر از تمرکز کامل و کافی به دور بود، نتایج آبی پوشان هم مطلوب نبود اما به نظر می رسد در حال حاضر او تمرکزش را بر روی استقلال گذاشته است و بیشتر از همیشه برای آبی پوشان وقت می گذارد.

هافبک اسبق استقلال گفت: استقلال دو برد خوب را در هفته های ایخر به دست آورده است و حالا باید با ادامه روند پیروزی هایش امتیازاتی را که در گذشته راحت از دست داد جبران کند.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: ۲ دیدار آتی استقلال برابر سپیدرود رشت و پدیده مشهد می تواند پایان خوشی را برای آبی پوشان تهرانی در نیم فصل اول لیگ برتر رقم بزند.

وی در باره عملکرد بازیکنان خارجی استقلال نیز گفت: به جز طارق همام، ۲ بازیکن خارجی دیگر استقلال یعنی مارکوس نیومایر و الحاجی گرو در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته اند انتظارات را برآورده سازند و به نظر می رسد در پایان نیم فصل گرو و نیومایر در فهرست مازاد استقلال قرار بگیرند.

کاظمی اظهار داشت: استقلال در لیگ قهرمانان در گروه بسیار سختی قرار گرفته و برای دفاع از اعتبار نام خود، نیاز به جذب چند مهره کلیدی و تاثیرگذار در میانه میدان و نوک حمله دارد.

هافبک اسبق استقلال ادامه داد: مسئولان استقلال باید در سریع ترین زمان ممکن بازیکنان مورد نظر کادر فنی را برای موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرند.

کاظمی در پایان گفت: امیدوارم هواداران در این شرایط سخت، تیم را تنها نگذارند. استقلال به حمایت هوادارانش نیاز دارد و مطمئن هستم اگر آنها کنار تیم باشند، این پیروزی‌ها تداوم خواهد یافت و دوباره شاهد حضور استقلال در صدر جدول لیگ خواهیم بود.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.