خبر جدید

» ریمستر بازی Crash Team Racing احتمالا در The Game Awards 2018 معرفی خواهد شد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

ریمستر بازی Crash Team Racing احتمالا در The Game Awards 2018 معرفی خواهد شد
[ad_1]

رسانه کلیک – احتمالا در مراسم The Game Awards 2018، بازسازی Crash Team Racing معرفی خواهد شد. اکتیویژن پس از موفقیتی که با بازسازی سه گانه Crash داشته، ظاهرا سراغ بازی محبوب دیگر این مجموعه رفته است.

Crash Team Racing، یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌های نسل پنجم و کنسول پلی‌استیشن ۱ محسوب می‌شود. بازی که کمتر گیمری پیدا می‌شود که آن را تجربه نکرده باشد. حال به نظر می‌رسد اکتیویژن قصد دارد پس از موفقیت در بازسازی سه‌گانه کراش که با نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy عرضه شد، به سراغ ریمستر یکی دیگر از محبوب‌ترین بازی‌های این سری یعنی Crash Team Racing برود.

اوائل هفته، شایعات زیادی در سراسر فیس‌بوک مبنی بر معرفی ریمستر بازی Crash Team Racing پخش شد. اما زمانی این شایعات قوت زیادی گرفت که چند روز پس از این موضوع، هالی بنت، مدیر پلی‌استیشن اکسس در توییتر خود یک عکس منتشر کرد که در آن یک جفت تاس خزدار با طرح کراش، که آویزان بر آینه بغل ماشین هستند، دیده می‌شد؛ اما این قضیه زمانی جالب می‌شود که در این عکس یک متن تحت عنوان “سُر خوردن در The Game Awards” نوشته است.

بازی Crash Team Racing برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ به طور انجصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۱ عرضه شد. این بازی، آخرین اثر از سری کراش بود که توسط استودیو ناتی داگ توسعه پیدا کرد. استودیویی محبوب و نام آشنایی که بعد از آن به ساخت بازی‌هایی همچون، Jack and Dexter، Uncharted و The Last of Us پرداخت.

پیش از این، ریمستر سه‌گانه Crash Bandicoot به صورت انحصاری زمانی اول برای پلی‌استیشن ۴ و بعد از آن برای ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. وظیفه بازسازی این سه‌گانه بر عهده استودیو ویکاریوس ویژنز بود و توسط کمپانی اکتیویژن منتشر شد. اگر این شایعات رنگ واقعیت بگیرند، بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی می‌توانند دوباره خاطرات خود را با تجربه CTR همراه با جلوه‌های بصری پیشرفته و نسل هشتمی زنده کنند.

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.