خبر جدید

» رندرهای گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت منتشر شد

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

رندرهای گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت منتشر شد
[ad_1]

رسانه کلیک – رندرهای گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر خود مجهز می شود.

سونی سال آینده میلادی از محصولات زیادی رونمایی می کند. این برند ژاپنی گوشی های پایین رده، میان رده و پرچمدار خود را سال آینده در اختیار خریداران قرار می دهد. انتظار می رود در اوایل سال ۲۰۱۹ با گوشی های اکسپریا L3، اکسپریا XA3 و XA3 اولترا ملاقات کنیم.

در هفته های گذشته شاهد انتشار رندرهای گوشی اکسپریا XZ4 بودیم و حال رندرهای گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت در فضای مجازی منتشر شده است.

در حالی که گوشی اکسپریا XZ2 کامپکت دارای پنل پشتی خمیده است، به نظر می رسد گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت از پنل پشتی مسطح بهره می برد. اگرچه در نگاه اول با یک دستگاه ضخیم تر روبه‌رو هستیم، در حقیقت ضخامت این دستگاه در مقایسه با نسل کنونی خود با کاهش ۳ میلی متری همراه بوده است.

این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۸:۹ را میزبانی می کند. انتظار می رود این نمایشگر ابعادی در محدوده ۵٫۰ تا ۵٫۲ اینچ داشته باشد. در حالی که با یک پنل کشیده روبه‌رو هستیم، حاشیه های زیادی در اطراف آن به چشم می خورد.

سونی از این حاشیه ها برای قرارگیری بلندگو استفاده کرده است. گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت به اسپیکر استریو مجهز می شود. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی تکی خودنمایی می کند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با سنسور دوربین اصلی و همچنین دوربین سلفی این اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. گفته می شود این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون دکمه پاور و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون است.

انتظار می رود گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت خافظه داخلی باشد. این دستگاه به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ مجهز می شود.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.