خبر جدید

» رندرهای اصلاح شده گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد

  • تاریخ : 5th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

[ad_1]

رندر‌های جدید و متفاوت با گذشته از گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ منتشر شد که از چهار دوربین پشتی و حاشیه کمتر در لبه‌های نمایشگر خبر می‌دهد.

رندرهای منتشرشده از پرچم‌دار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۱۰ پلاس مشکلاتی داشت که اکنون با انتشار تصاویر جدید برطرف شده است، این مشکلات به دوربین سلفی دوگانه در حفره‌ی جلوی صفحه‌نمایش مربوط نمی‌شود؛ بلکه دوربین‌های عقب مشکل اصلی هستند.

مقاله‌های مرتبط:

گوشی هوشمند Galaxy s10 Plus برخلاف آنچه نمایش داده شده بود، در اصل چهار دوربین پشتی خواهد داشت. هنوز اطلاعات موثقی درخصوص کاربرد این دوربین‌ها منتشر نشده؛ ازاین‌رو، شگفت‌زده خواهیم شد اگر سامسونگ از فرمولی متفاوت از گلکسی (۲۰۱۸) A9 بهره گیرد که در آن از لنز عریض، فوق عریض، تشخیص عمق و تله استفاده کرده است. همچنین، امکان دارد از یک ماژول دوربین Time of flight به‌جای یک دوربین سیاه‌وسفید ساده در پرچم‌دار جدید سامسونگ استفاده شود. دوربین Time of Flight نوعی دوربین است که فاصله‌ی سوژه را برپایه‌ی سرعت مشخص نور در هر نقطه از تصویر به‌وسیله‌ی لیزر یا پالس نوری محاسبه می‌کند.

تغییر بزرگ دیگر در رندر تجدیدنظرشده این است که حاشیه‌های نمایشگر به‌طور چشمگیری کاهش یافته‌اند. اندازه‌های احتمالی این گوشی ۱۵۷.۵x۷۵x۷.۸ میلی‌متر است که به ابعاد گلکسی اس ۹ پلاس با ابعاد ۱۵۸.۱x۷۳.۸x۸.۵ میلی‌متر بسیار نزدیک است. باوجوداین، صفحه‌نمایش دستگاه از ۶.۲ اینچ در اس ۹ پلاس به ۶.۴ اینچ افزایش یافته است که نشان‌دهنده‌ی کاهش درخورتوجه حاشیه‌های نمایشگر است.

در قسمت پشتی گلکسی +s10 حسگر اثرانگشت مشاهده نمی‌شود؛ زیرا این قابلیت جای خود را به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با نمایشگر داده است. همچنین دوربین چهارگانه در قسمت عقب، ضخامت حداکثر ۹ میلی‌متری را به‌ارمغان می‌آورد که باتوجه‌به اینکه حسگر زیر نمایشگر ضخامت آن را یک میلی‌متر افزایش می‌دهد، بسیار تحسین‌برانگیز است.

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.