خبر جدید

» دانشجویان نسبت به رفتارهای اشرافی‌گری در جامعه بی‌تفاوت نیستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • تاریخ : 7th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

دانشجویان نسبت به رفتارهای اشرافی‌گری در جامعه بی‌تفاوت نیستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عسگر دیرباز ظهر جمعه طی سخنانی اظهار داشت: رسیدن به عدالت اجتماعی از جمله آرمان‌های دانشجویان و طلاب است و این اقشار در برابر اشرافی‌گری بی‌تفاوت نیستند و در برابر رفتارهای اشرافی‌گری در جامعه از خود واکنش نشان می‌دهند.

وی با اشاره به مشکلات ازدواج جوانان و افزایش سن افزایش ازدواج اظهار داشت: امروز مسئولان باید مراسم ازدواج فرزندان خود را ساده برگزار کنند و نباید رفتارهای اشرافی گری داشته باشند و در این صورت جامعه نیز از آنان الگو می‌گیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: امروز دانشجویان و طلاب نسبت به مسائل داخلی و خارجی کشور بی‌تفاوت نیستند و در قبال مسائل جهانی و منطقه‌ای مطالبه دارند.

وی با بیان اینکه دانشجویان کشور در کنار مسائل علمی به آینده کشور فکر می‌کنند، ابراز داشت: امروز باید مدیران انقلابی از دل همین جوانان دانشجو تربیت شوند تا کشور را در آینده اداره کنند.

حجت الاسلام دیرباز در بخش دیگری از سخنان به مسائل منطقه‌ای و جنگ یمن اشاره کرد و ابراز داشت: امروز جوانان دانشجو عدالت خواه هستند و نسبت به تضییع حقوق مسلمین و مردم جهان حساس هستند.

وی گفت: از وزارت خارجه این انتظار می‌رود تا برای جلوگیری و توقف کشتار مردم مظلوم یمن فعال‌تر عمل کند.

توجه خانواده‌ها و دانشگاه به آسیب‌های اجتماعی

رئیس دانشگاه قم گفت: امروز دشمنان سعی می‌کنند جوانان کشور را به سمت مواد مخدر سوق دهند و می‌خواهند آنان را به این منجلاب گرفتار کنند که در این زمینه خانواده‌ها باید هوشیار باشند و مسئولان دانشگاه‌ها نیز باید مراقب باشند.

وی گفت: خانواده‌ها و دانشگاه‌ها می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشند و ارتباط خانواده‌ها و مسئولان دانشگاه باید تنگاتنگ باشد.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه در دانشگاه‌ها شاهد پدیده بدحجابی هستیم، افزود: مراکز مختلفی در این زمینه در حال مشاوره هستند و البته باید به این نکته توجه داشت که دانشگاه به تنهایی نمی‌تواند این موضوع را کنترل کند.

حجت الاسلام دیرباز ادامه داد: ترویج بدحجابی از اهداف دشمنان است و نباید نسبت به آسیب‌های اجتماعی بی‌توجه باشیم.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.