خبر جدید

» حمید زارع بهتاش مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور ایثارگران شد

  • تاریخ : 6th دسامبر 2018
  • موضوع : دسته‌بندی نشده
  • بازدید :
  • نظرات : بدون نظر

حمید زارع بهتاش مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور ایثارگران شد
[ad_1]


در حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمید زارع بهتاش به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور ایثارگران منصوب شد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، متن حکم علی اصغر مونسان خطاب به زارع بهتاش به شرح زیر است:

« نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران» منصوب می شوید. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از آثار و پیام شهیدان و ایثارگران و بزرگداشت مقام آنان، زمینه سازی و برنامه ریزی برای اجرای مصوبات، آیین نامه ها و دستور العمل های ابلاغی در امور ایثارگران، نظارت و ارزیابی در راستای خدمات شایسته با حفظ عزت و کرامت به کارکنان شاهد و ایثارگر در جهت ارتقای وضعیت آموزشی، فرهنگی، و رفاهی، زمینه سازی برای مشارکت فعالانه کارکنان در عرصه های علمی، فرهنگی، پژوهشی، تحقیقاتی و اجتماعی ایثارگران از جمله وظایفی است که انتظار می رود؛ با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان صاحبنظران و کارشناسان در راستای اهداف و ماًموریت های سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از ذرگاه حق خواستارم».

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.